Informații importante | Recomandări și sfaturi utile | Parteneri business
Black Friday a sosit, iar consumatorii vor cumpăra frenetic online. Numărul crescut de comenzi atrage o presiune foarte mare asupra magazinelor online și companiilor de curierat. Aici, la Allpacka.ro, ne pregătim de mai bine de o lună, pentru a ne asigura că comenzile tale sunt procesate și livrate la timp!
Ne-am gândit ca, cu această ocazie, să-ți împărtășim câteva sfaturi rapide, astfel încât Black Friday să funcționeze fără probleme.
Optimizează-ți procesele
Black Friday este o oportunitate de a-ți revizui procesele interne. Dacă ai o echipă mică, deleagă fiecărui membru un anumit set de sarcini. Cineva se ocupă de cererile primite la telefon și prin e-mail. Un alt membru al echipei se ocupă de documente (avize, facturi, etichete etc.), altcineva de ambalarea bunurilor și produselor. Dacă realizezi totul pe cont propriu, încearcă să îndeplinești sarcinile grupat, pentru a fi mai eficient.
Verifică stocurile
Te-ai asigurat dacă ai suficiente produse în stoc sau dacă ai destul material de ambalare? Nu este nimic mai rău decât să rămâi fără bandă adezivă, materiale de umplere sau cutii, în mijlocul operațiunii de pregătire a comenzilor. Chiar și un lucru mic, precum terminarea hârtiei sau a tonnerului de imprimantă, ar putea provoca întârzieri masive în expedierea comenzilor.
Acordă-ți suficient timp
Știind că curierul vine să ridice coletele după-amiaza, ești contra-timp pentru a-ți îndeplini sarcinile. Începe ziua cu câteva ore mai devreme și vei avea un start mai bun. Vei fi cu adevărat surprins de cât de multe poți face înainte ca restul lumii să se trezească. Cafeaua este cel mai bun prieten al tău! J
Comunicarea este cheia
Dacă nu poți procesa toate comenzile înainte ca curierul să le colecteze sau, pur și simplu, nu mai ai produse pe stoc, asigură-te că ai anunțat clienții. Vei fi surprins cât de flexibili pot fi clienții, având în minte că primesc produse la reduceri fantastice, dar pentru care sunt pregătiți să aștepte puțin mai mult, atât timp cât sunt informați cu privire la acest lucru. Dacă nu poți finaliza comanda, spune-i clientului tău, telefonic sau prin email, când să aștepte livrarea propriu-zisă. Acest nivel al serviciului te ajută să păstrezi clienții, chiar și după ce se termină sezonul de reduceri.
Nu te stresa
Noiembrie și decembrie sunt cele mai aglomerate momente ale anului, lunile care contribuie cu cele mai mari venituri la afacerea ta, așa că încearcă să te bucuri de ea. Amintește-ți să-ți faci timp pentru familie și prieteni, sărbătorile de iarnă sunt aproape.
Mult succes și așteptăm cu nerăbdare să procesăm cererile tale de livrare!
Echipa Allpacka.ro