Noutati

Informații importante:

INFORMAȚII BREXIT – LIVRĂRI MAREA BRITANIE

MĂSURI BREXIT

 

Acordul comercial dintre Marea Britanie și UE, care a fost anunțat în ajunul Crăciunului, oferă mai multă claritate pentru comerțul dintre Marea Britanie și UE de la sfârșitul perioadei de tranziție. Mai jos, dorim să confirmăm cerințele esențiale pentru efectuarea expedierilor începând cu data de 1 ianuarie 2021 către și din Marea Britanie.

Începând cu 1 ianuarie 2021, sunt necesare declarațiile vamale pentru transporturile între Marea Britanie și Uniunea Europeană (și invers). Deși Acordul comercial și de cooperare UE-Regatul Unit se referă la „tarife zero” (zero taxe vamale), acest lucru nu înlocuiește necesitatea de a genera o declarație vamală și, prin urmare, este necesară o factură comercială sau pro-forma. Acordul comercial se aplică numai asupra taxelor vamale, ceea ce înseamnă că, în majoritatea cazurilor, taxele vamale nu vor fi aplicate mărfurilor care îndeplinesc toate cerințele necesare „regulilor de origine”. Cu toate acestea, se va percepe TVA în continuare. Prin urmare, declarațiile vamale sunt necesare pentru ca mărfurile să treacă granița, deoarece Marea Britanie a părăsit piața unică și uniunea vamală. Restricțiile specifice fiecărei țări vor fi în continuare în vigoare și vor fi necesare și licențele asociate.

Cerințe privind regulile de origine: pentru a beneficia de „tariful zero” al Acordului comercial UE-Marea Britanie (zero taxe vamale), este esențial să furnizați dovezi ale țării de origine în factura comercială sau pro-forma atât pentru expedieri de tip B2B, cât și pentru expedieri B2C – vă rugăm să faceți acest lucru folosind declarația de mai jos pentru mărfurile din Marea Britanie, sau UE, care îndeplinesc cerințele relevante ale regulilor de origine. Fără declarație, Allpacka nu va putea solicita scutirea de taxe și este posibil ca Allpacka să nu poată modifica documentația după vămuire fără taxe suplimentare, dacă este cazul.

Modificările aduse reglementărilor TVA din Marea Britanie vor fi introduse în continuare la 1 ianuarie 2021, deoarece această modificare de reglementare nu face parte din Acordul de comerț și cooperare UE-Marea Britanie și se aplică transporturilor importate în Marea Britanie din orice țară din întreaga lume. Aceasta înseamnă că majoritatea livrărilor evaluate la peste 135£ vor atrage TVA la importul din orice țară, inclusiv din UE. Pentru livrările cu o valoare cuprinsă între 0 și 135£, atunci când sunt vândute de către companii consumatorilor din Marea Britanie, TVA-ul va trebui colectat la punctul de vânzare și, prin urmare, va fi responsabilitatea vânzătorului.    

Clienții din Irlanda de Nord pot continua să tranzacționeze la fel ca și până acum, deoarece documentele vamale nu vor fi introduse la tranzacționarea cu UE. 

  

Lucrează cu noi – Specialist Relații cu Clienții

Candidatul ideal

• Posedă abilități de multi-tasking și este un comunicator foarte bun în limba Română

• Este capabil să rămână răbdător și prietenos, chiar și atunci când este sub presiune

• Este capabil să facă față situațiilor stresante și să se adapteze schimbărilor cu ușurință

• Cunoaște limba engleză la nivel conversațional (suntem o companie internațională și vi se va cere să comunicați în limba engleză zilnic cu colegii din străinătate)

• Are experiență în suport relații cu clienții, preferabil în domeniul transporturilor/logistică/curierat

Este motivat și încrezător în sine

Are o atitudine can-do, dispus să abordeze orice problemă și să caute soluții ori de câte ori este nevoie

Are bune abilități de lucru în echipă și dorința de a învăța și de a se dezvolta permanent

Descrierea job-ului

Menținerea clienților noștri fericiți și bine informați, precum și furnizarea de servicii de suport clienți de înaltă calitate este prioritatea noastră numărul unu.

Căutăm un specialist pentru serviciul de Relații cu clienții, care să acorde prioritate satisfacției clienților și se angajează să ofere asistență de primă clasă clienților noștri, într-o maniera profesionala, dar și prietenoasă în același timp.

Responsabilități:

• Gestionarea solicitărilor clienților prin telefon, e-mail și medii online

• Oferirea de suport clienților de calitate ridicată și rezolvarea la timp a procesării comenzilor și a cererilor acestora

• Transmiterea cu precizie a informațiilor de la Client la Furnizor și invers

• Contact continuu cu partenerii contractați / companiile de curierat

• Comunicarea ofertelor și serviciilor noastre pentru cererile primite de la clienți

• Tratarea eficientă și responsabilă a reclamațiilor 

Ce oferim:

• Salariu competitiv

• Mediu de lucru vibrant și pozitiv

• Oportunitatea de a juca un rol cheie într-o companie în creștere rapidă

• Echipă tânără, care te susține și unde părerea ta contează cu adevărat

• Bonusuri de performanță la fiecare 6 luni

• Training la locul de muncă

• Stabilitate și siguranța locului de muncă

Te  rugăm să ne trimiți CV-ul tău pe email la adresa carmen.patirlageanu@allpacka.ro cu titlul postului – Specialist Relații cu Clienții –  în  subiect.

Livrarea cadourilor de Crăciun – Cum ambalez?

ambalare, cadou, colet, craciun

Te-ai întrebat cum ar trebui ambalat un colet trimis cadou de Crăciun? Din păcate, mulți expeditori nu acordă suficientă atenție ambalării atunci când trimit un cadou de Crăciun. Dacă ne gândim puțin, acesta este unul dintre cei mai importanți pași pentru o livrare de succes. Dacă nu folosim un ambalaj adecvat, cum ne putem aștepta ca pachetul să rămână intact în timpul tranzitului?

Pentru a te ajuta, am rezumat cei mai importanți pași pentru a împacheta cadourile de Crăciun cât mai sigur posibil.

1.

Dacă ești o persoană atentă și conștientă de mediul înconjurător, poate preferi să reciclezi o cutie de carton în loc să cumperi una nouă. De fapt, suntem bucuroși că dorești să protejezi pe cât posibil mediul. Este important să te asiguri, totuși, că cutia este complet intactă. Dacă aceasta prezintă chiar și o mică gaură sau semne de uzură, recomandăm să renunți la ea. Gaura respectivă poate determina ruperea cutiei și mai mult.

2.

Folosește material de umplere și antișoc! Căptușește bine cutia înainte de a introduce articolele pe care dorești să le trimiți. Există multe tipuri de materiale de umplerea disponibile pe piață, cum ar fi spuma de poliester, folie cu bule, chiar așchii fabricate din amidon de porumb, care sunt prietenoase cu mediul și complet degradabile. În acest fel, siguranța produselor din cutie va fi asigurată și vor ajunge la destinatar intacte.

3.

Folosește bandă adezivă oriunde cutia se poate deschide. Rulează cu banda cel puțin de două ori pentru a o sigila foarte bine. Acordă atenție calității lipiciului și întărește locurile sensibile.

4.

Cântărește pachetul! Este important să cunoști greutatea și dimensiunile, înainte de a plasa comanda pe site-ul nostru. Încearcă să furnizezi informații corecte, astfel încât, atunci când curierul ajunge la adresa de preluare, să nu existe nicio problemă!

5.

Pe lângă aplicarea etichetei de transport, este important să te asiguri că toate documentele necesare sunt pregătite. Pentru trimiterile în afara Uniunii Europene se completează documente suplimentare pentru vamă (de ex. pro-forma, declarație vamală sau FDA). Nu uita să le tipărești și pe acestea!

6.

Verifică exteriorul cutiei pentru a nu avea alte etichete, coduri de bare sau însemne mai vechi. De asemenea, reține informații despre cum arată ambalajul, în cazul în care aceste trebuie identificat ulterior. Poți face chiar fotografii înainte de trimitere. 

 

Pachetul perfect este gata!

BREXIT & livrări Marea Britanie! – Întârzieri la preluarea/livrarea coletelor! -Program Sărbători 2020

Sunt înregistrate întârzieri atât la preluarea coletelor, cât și la livrare, din cauza volumului foarte mare de expediții procesat de firmele de curierat în această perioadă. În calitate de client Allpacka, te rugăm să ne semnalezi orice situație de acest gen, pentru a urgenta soluționarea acesteia.

Totodată, comunicăm programul firmelor de curierat în perioada Sărbătorilor de iarnă. Datele de mai jos sunt comunicate cu titlu informativ. Companiile de curierat își rezervă dreptul de a face modificări.

Livrări naționale și internaționale*

  • DPD: 25-26 decembrie 2020, 1-2 ianuarie 2021  – zile nelucratoare
  • DHL: 25-26 decembrie 2020, 1-2 ianuarie 2021 –  zile nelucratoare
  • FAN COURIER: 25-26 decembrie 2020, 1-2 ianuarie 2021  – zile nelucratoare
  • GLS: 24-26 decembrie 2020, 31 decembrie 2020-2 ianuarie 2021  – zile nelucratoare
  • SAMEDAY: 25-26 decembrie 2020, 1-2 ianuarie 2021  – zile nelucratoare
  • URGENT CARGUS: 25-26 decembrie 2020, 1-2 ianuarie 2021 –  zile nelucratoare
  • UPS: 25-26 decembrie 2020, 1-2 ianuarie 2021 – zile nelucratoare

*Cu titlu informativ.

BREXIT

Termenul limită pentru trimiterea coletelor în Marea Britanie este 18 decembrie, cu preluarea pe 21 decembrie.

Ulterior, serviciile de curierat către Regatul Unit nu vor mai fi disponibile  pe platforma Allpacka.ro până la data de 4 ianuarie.

Negocierile cu privire la practicile comerciale UE – Marea Britanie de la 01.01.2021 sunt în curs. Dacă liderii nu reușesc să ajungă la un acord, controalele vamale asupra comerțului cu mărfuri între UE și Marea Britanie, inclusiv colete, vor fi  introduse cel mai devreme de la 1 ianuarie 2021.

Sărbători liniștite și fericite!

Echipa Allpacka.ro

10% Discount pentru fiecare transport international! *COD cupon XMAS20RO

Stim ca se apropie Craciunul si iti oferim un mic cadou! Iti oferim un discount de 10% pentru fiecare transport international comandat in perioada 23.11.2020 – 06.12.2020. Pentru a obtine discountul tau de 10% foloseste cuponul cadou XMAS20RO in timpul plasarii comenzii.

 

*Acest discount nu se poate cumula cu alte discounturi si este valabil pentru transporturi interantionale in perioada 23.11.2020-06.12.2020

Livrarea coletelor înainte de Crăciun – La ce e bine să fii atent?

colete, craciun, livrari

În ceea ce privește livrarea coletelor, cea mai aglomerată perioadă a anului este Crăciunul. În această perioadă există mult mai multe expedieri de colete decât media lunară obișnuită în întreaga lume. De aceea, este important să ne asigurăm că pachetele noastre sunt livrate la timp la destinatar. Nimeni nu vrea să-și facă griji în Ajunul Crăciunului, pentru că un cadou  poate nu va fi sub pom pentru că se află încă la curier.

Ne dorim să avem clienți informați. De aceea am adunat din nou datele cheie pentru livrările interne și internaționale din acest an. Allpacka.ro lucrează cu mai multe companii de curierat. Datele comunicate de aceștia pot diferi în ceea ce privește ziua în care vor prelua ultimele colete pentru a fi livrate înainte de Sărbători. De asemenea, timpul total de tranzit poate fi afectat de actuala pandemie COVID-19 și restricțiile impuse în anumite zone. Anul acesta este și mai important să avem grijă să expediem toate colete din timp!

Este de reținut că datele de mai jos sunt comunicate doar cu titlu informativ. Companiile de curierat își rezervă dreptul de a face modificări.

Livrări naționale

În cazul livrărilor interne, coletul trebuie trimis cel târziu la următoarele date:

  • DPD: 21 decembrie – data comenzii și preluare
  • FAN COURIER: 21 decembrie – data comenzii și preluare
  • GLS: 18 decembrie – data comenzii, preluare 21 decembrie
  • SAMEDAY: 21 decembrie – data comenzii și preluare
  • URGENT CARGUS: 21 decembrie – data comenzii, preluare 22 decembrie

Livrări internaționale

În cazul livrărilor internaționale, se pot considera următoarele date, astfel încât coletul să ajungă la destinatar la timp:

  • DPD: 14 ​​decembrie – data comenzii și preluare
  • DHL Express: 17 decembrie – data comenzii și preluare
  • GLS: 11 decembrie – data comenzii, preluare 16 decembrie
  • FAN COURIER: 14 ​​decembrie – data comenzii și preluare
  • UPS Standard: 14 decembrie – data comenzii și preluare
  • UPS Express: 17 decembrie – data comenzii și preluare

Repetăm, aceste zile sunt cu titlu informativ și  se aplică pentru expediții în înteriorul Uniunii Europene. Pentru pachetele așteptate / trimise în afara UE, procedurile de vămuire pot influența cu 1-2 zile lucrătoare în plus timpul de livrare estimat.

 

Black Friday în pandemie!

black friday

Numărătoarea inversă pentru Black Friday 2020 se apropie de final. Mai sunt doar câteva ore până când majoritatea magazinelor online își vor anunța ofertele speciale. Altele au furat startul și deja sunt în plină campanie de Black Friday.

Conform unui studiu realizat de iSense Solutions pentru GPeC 2020, se preconizează o creștere de peste 40% a pieței de e-commerce în acest an, pe fondul pandemiei. Aceste zile sunt chiar vârful piramidei!

Trăim vremuri fără precedent în istorie, care ne pun la încercare capacitatea de adaptabilitate, creativitatea în a găsi soluțiile cele mai potrivite și puterea de muncă pentru a gestiona valul ascendant pentru comerțul online. Astfel, afacerile online au nevoie de o strategie eficientă și de parteneri de încredere. Un partener foarte important pentru orice magazin online este firma de curierat care va livra comanda direct către client. Degeaba investește un webshop în mărfuri de calitate, în campanii de marketing, în angajați responsabili, dacă nu are de partea sa un curier pentru livrarea coletelor de încredere, flexibil, care oferă servicii diversificate. Pentru cei cu adevărat norocoși, care lucrează cu o firmă de curierat de care sunt mulțumiți, există totuși un risc. Dacă firma respectivă este blocată din cauza numărului mare de comenzi de livrat în perioada următoare, implicit business-ul lor va avea de suferit.

Varianta optimă pentru orice magazin online este o colaborare facilă și ușoară cu mai multe firme de curierat din România. Allpacka.ro oferă o soluție logistică pentru transportul coletelor de calitate, dar și economică. Ca integrator de curierat, prin Allpacka.ro se poate gestiona și optimiza procesul de livrare la fiecare comandă prin alegerea:

  • celui mai mic tarif. Pe lângă tariful efectiv de transport, pot apărea costuri suplimentare legate de retururi, localități îndepărtate, livrări gratuite pentru o anumită valoare a coșului de cumpărături etc. Pentru un magazin atent la budget este important să se asigure că beneficiază de cea mai bună ofertă de curierat.
  • celui mai rapid curier în funcție de zona geografică. Din experiența anilor trecuți se poate analiza dacă în anumite zone au fost întârzieri foarte mari la livrare. Astfel, se poate opta anul acesta pentru un alt serviciu de curierat, mai prompt.
  • celui mai calitativ serviciu poștal. Mulți consumatori au preferințe cu privire la curierul care le va livra comanda și solicită o anume firmă de curierat pe care ei o consideră cea mai bună. Bineînțeles ca este dificil să ai contracte cu toate firmele de curierat, dar prin Allpacka.ro nu e nevoie! Se poate solicita curierul dorit la fiecare comandă.
  • unei soluții automatizate de emitere AWB și solicitare preluare colet. Mai ales în perioadele aglomerate, soluțiile de digitalizare și automatizare fac o diferență uriașă, prin economii substanțiale de timp si bani.

La Allpacka.ro ne pregătim constant pentru a oferi o experiență cât mai plăcută clienților noștri. Din punctul nostru de vedere, comunicarea eficientă și proactivă este cheia oricărei colaborări de succes. Avem grijă de aceasta de la transmiterea comenzilor în mod automat către curierul ales, la posibilitatea de a urmări statusul coletului direct în cont și a semnala imediat orice excepție pentru a fi remediată, până la interacțiunea directă prin activitatea de relații cu clienții.

Poți testa oricând platforma Allpacka.ro prin a plasa o comandă fără alte obligații viitoare.

Dacă îți dorești un partener pe termen lung pentru livrarea coletelor tale, poți aplica chiar azi pentru un cont business

Informații importante COVID-19 și program 1 Iunie & Rusalii!

PROGRAM 1 Iunie (Ziua Copilului)

  • zi liberă nelucrătoare 1 iunie – luni (Ziua Copilului)
  • coletele preluate vineri – 29 mai vor fi livrate începând cu ziua de marți – 2 iunie.

PROGRAM 7-8 Iunie (Rusaliile)

  • zi liberă nelucrătoare 8 iunie – luni (A doua zi de Rusalii)
  • coletele preluate vineri – 5 iunie vor fi livrate începând cu ziua de marți – 9 iunie.

INFORMAȚII COVID-19

Dorim să te informăm că prin partenerii noștri (GLS, DPD, UPS, DHL, SameDay, FAN Courier, Urgent Cargus) continuă să funcționeze livrarea neîntreruptă a coletelor în România și în aproape toate celelalate țări.

Conform datelor din fiecare țară, restricțiile pentru anumite zone nu afectează în mod semnificativ transportul de mărfuri și colete. Totuși, din cauza verificărilor și noilor formalități la frontiere, capacității reduse de transport aerian și rutier de pe piață, reglementărilor locale de protecție și măsurilor de carantină, a volumului mare de expediții în această periodă, poate exista un impact asupra timpilor de tranzit. Aceștia pot fi mai mari decât cei afișați inițial. Astfel te rugăm să iei în considerare anumite întârzieri la preluarea și livrarea coletelor. Partenerii noștri iau toate măsurile de precauție pentru a proteja sănătatea angajaților și clienților lor (expeditori, destinatari). De asemenea, livrează pachete cu respectarea maximă a regulilor impuse prin lege.

Având în vedere situația actuală, echipa Allpacka.ro lucrează de acasă, dar operațiunile decurg lin.

Informațiile de mai jos sunt actualizate constant, suntem în contact permanent cu partenerii noștri pentru a afla cele mai noi știri.

 Precizăm că este foarte important să te informezi corect înainte de a trimite colete în toate ţările afectate de COVID. În interiorul anumitor țări, unele livrări nu sunt posibile din cauza restricțiilor impuse de autorităților locale, închiderea magazinelor și activităților economice etc. În cazul livrării coletelor de export, din România către alte țări, este responsabilitatea expeditorului de a NU expedia colete către coduri poștale care sunt sub restricții teritoriale sau care în prezent sunt excluse de la transport. În cazul în care se înregistrează asemenea trimiteri, costurile tur-retur ale coletelor vor fi suportate de expeditor.

 

DPD

DPD – În unele țări / regiuni, preluarea și livrarea de pachete sunt supuse reglementărilor locale în continuă schimbare. În funcție de locație, acesta poate să eșueze sau să apară cu o întârziere semnificativă. În general, sistemele DPD sunt configurate pentru a nu permite emiterea etichetelor de transport în cazul localităților aflate în carantină. În toate cazurile, dacă acest lucru se întâmplă fără voia Allpacka sau DPD, costurile tur-retur ale coletelor vor fi suportate de expeditor.

GLS

GLS- Pandemia de COVID-19 poate determina întârzâieri în livrări în toate ţările afectate, însă se vor depune toate eforturile pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime.

Informaţii actualizate zilnic, cu privire la zonele inchise, asa-numitele zone roșii, pot fi gasite aici:https://gls-group.eu/EU/en/information-about-corona-virus

GLS Franţa lucrează şi livrează cu oarecare întârziere în toate regiunile şi provinciile, cu excepţia codurilor din linkul actualizat cu localităţi şi coduri poștale de mai jos zone blocate

Dacă se iniţiază comenzi de ridicare sau se trimit colete in aceste zone, se vor anula iar coletele se vor returna. Costurile tur-retur ale coletelor vor fi suportate de expeditor.

Începând cu data de 03.04.2020, nu se vor mai transporta sau iniţia comenzi de ridicare pentru colete cu greutate mai mare de 30 Kg , iar coletele care vor depăşi această greutate, vor fi returnate.

UPS

UPS – are program obișnuit și deservește clienții normal de luni până vineri, în mare parte a regiunilor Europene și din afara Europei. Circumstanțele actuale pot cauza totuși întârzieri de tranzit.

Pentru tările europene găsești aici informații actualizate despre restrictiile locale pentru serviciile UPS.

Pentru restricțiile ce vizeaza expedițiile UPS la nivel mondial te rugăm să consulți documentul următor- Actualizare UPS 

Dacă se iniţiază comenzi de ridicare sau se trimit colete în aceste zone sau către destinatari care nu pot recepționa pachete,  coletele se vor returna.  Costurile tur-retur ale coletelor vor fi suportate de expeditor.

DHL

DHL Express va continua să facă ajustările necesare pentru a asigura că rămâne un partener de încredere. Pentru a fi la curent cu operațiunile DHL în țările afectate, vei găsi în link-ul de mai jos cea mai recentă actualizare DHL:

https://www.simplydhl.com/covid-19updates

Dacă se iniţiază comenzi de ridicare sau se trimit colete în aceste zone sau către destinatari care nu pot recepționa pachete,  coletele se vor returna.  Costurile tur-retur ale coletelor vor fi suportate de expeditor.

LIVRĂRI NAȚIONALE

În România se fac livrări în toate zonele, inclusiv în orașele aflate în carantină.  O nouă modalitate de livrare a fost pusă la punct recent de toate companiile de curierat partenere, care permite  livrarea fără contact direct între curieri și destinatari.  Soluția folosește tehnologia mobilă și permite livrarea coletelor către destinatari fără schimb de documente, hârtii sau semnătură fizică de primire.

 

În prezent nu suntem conștienți de alte restricții.

Asteptam comenzile tale și îți stăm la dispoziție pentru alte informații.

Sărbători Pascale Fericite!

Echipa Allpacka.ro

Program livrări în perioada Sărbătorilor de iarnă

Dragă client Allpacka.ro,

În primul rând dorim să îți mulțumim pentru buna colaborare de-a lungul anului 2019!
În al doilea rând dorim să te asigurăm că depunem  constant eforturi pentru ca serviciile de coletărie pe care le integrăm să fie cât mai aproape de nevoile tale.
Tocmai de aceea pentru 2020 ți-am pregătit surprize speciale, prin adăugarea de noi servicii și parteneri care vor diversifica paleta Allpacka.ro
Totodată, îți transmitem mai jos programul pentru preluări și livrări în perioada Sărbătorilor de iarnă:

ZILE LIBERE – URGENT CARGUS, TCE, DPD, UPS, DHL, Gebruder Weiss

– 24  DECEMBRIE 2019: program de lucru scurt (până la ora 14:00)

– 25-26  DECEMBRIE 2019: liber

– 31  DECEMBRIE 2019: program de lucru scurt (până la ora 14:00)

– 01-02 IANUARIE 2020: liber

-Coletele preluate în data de 24 decembrie 2019 (marți) se vor livra începând cu 27 decembrie 2019 (vineri);

– Coletele preluate în data de 27 decembrie 2019 (vineri) se vor livra începând cu 30 decembrie 2019 (luni);

– Coletele preluate în data de 31 decembrie 2019 (marți) se vor livra începând cu 03 ianuarie 2020 (vineri);

 

ZILE LIBERE GLS

– 24-25-26 și 31 DECEMBRIE 2019
– 01-02 IANUARIE 2020

– Coletele preluate în data de 23 decembrie 2019 (luni) se vor livra începând cu 27 decembrie 2019 (vineri);

– Coletele preluate în data de 27 decembrie 2019 (vineri) se vor livra începând cu 30 decembrie 2019 (luni);

– Coletele preluate în data de 30 decembrie 2019 (luni) se vor livra începând cu 03 ianuarie 2020 (vineri);

Te rugăm să îți planifici trimiterile şi să informezi partenerii conform programului de lucru specificat mai sus.
Dacă ai nevoie de informaţii suplimentare, îți stăm cu plăcere la dispoziţie.

Îți urăm Sărbători liniștite și un An Nou plin de succese!

Echipa Allpacka.ro

10% Discount pentru fiecare transport international! *COD cupon RODEC10

Stimate Client,

Stim ca se apropie Craciunul si iti oferim un mic cadou! Iti oferim un discount de 10% pentru fiecare transport international comandat in perioada 02.12.2019 – 08.12.2019. Pentru a obtine discountul tau de 10% foloseste cuponul cadou RODEC10 in timpul plasarii comenzii.

*Acest discount nu se poate cumula cu alte discounturi si este valabil pentru transporturi interantionale in perioada 02.12.2019-08.12.2019