Noutati

Program livrări decembrie și atenționare de întârziere la preluare

Dragă client,

Te rugăm să ai în vedere orarul de livrare de mai jos, pentru ca pachetul tău să ajungă la destinație până la Crăciun!

Atenție preluări: Partenerii noștri preiau colete între orele 9 – 18. Nu există nicio garanție pentru preluare în ziua selectată. Din cauza volumului foarte mare de preluări/livrări, pot surveni întârzieri de circa 1-2 zile lucrătoare. Te rugăm să  ne atenționezi pentru a programa o nouă solicitare de preluare, dacă pachetul nu este ridicat la timp.

În perioada Sărbătorilor de iarnă, colectările și livrările naționale se efectuează astfel:

DPD / TCE

  • Înregistrare comandă pe 20 decembrie până la ora 13:00
  • Colectare pe 20 decembrie ((în funcție de codul poștal și încărcare)
  • Livrare pe 21 sau 27 decembrie (în funcție de codul poștal și încărcare). In 24 decembrie nu se fac livrări.
  • Coletele preluate în data de 28 decembrie 2018 (vineri) se vor livra în data de 03 ianuarie 2019 (joi), în funcție de codul postal și încărcare. În 31 decembrie nu se lucrează.

GLS

  • Înregistrare comandă pe 20 decembrie până la ora 16:00
  • Colectare pe 21 decembrie
  • Livrare pe 27 decembrie (în funcție de codul postal și încărcare)
  • Coletele preluate în data de 28 decembrie 2018 (vineri) se vor livra în data de 03 ianuarie 2018 (joi).

Pentru livrările internaționale, nu mai putem garanta și asuma livrarea coletelor înainte de Crăciun prin DPD și GLS, pentru comenzile plasate după data de 15 decembrie.

Dacă dorești ca pachetul trimis în/din străinătate să fie livrat până la Crăciun, te rugăm să alegi un serviciu express – 24/48H:

UPS Express Saver

  • Înregistrare comandă pe 19 decembrie până la ora 16:00
  • Colectare pe 20 decembrie
  • Livrare pe 21-24 decembrie, în funcție de codul postal și sărbătorile legale din țara de destinație

Toate comenzile înregistrate după această dată vor fi colectate și livrate după Crăciun.

Pentru informații suplimentare, îți stăm cu plăcere la dispoziţie!

Allpacka.ro îți urează Sărbători Fericite!

Atenție !!! ZILE NELUCRĂTOARE: Luni, 28.05.2018 și Vineri, 01.06.2018

Dragă Client,

Îți mulțumim pentru faptul că ne ești alături.

Pe această cale, îți transmitem mai jos programul preluărilor/livrărilor pentru perioada următoare:

ZILE NELUCRĂTOARE: LUNI, 28.05.2018 (Rusaliile) și VINERI, 01.06.2018 (Ziua Copilului).

Astfel, coletele preluate Vineri – 25.05.2018, vor fi livrate Marţi – 29.05.2018; coletele preluate Joi – 31.05.2018, vor fi livrate Luni – 04.06.2018

În cele 2 zile nelucrătoare nu se efectuează preluări, iar biroul nostru, precum și depozitele partenerilor noștri sunt închise.

Te rugăm să planifici trimiterile conform programului de lucru specificat mai sus.

Pentru informaţii suplimentare, te rugăm să contactezi serviciul Relații cu Clienții

Îți urăm sărbători fericite alături de cei dragi!

Toate cele bune,
Echipa Allpacka.ro

 

ANUNT ANGAJARE: Reprezentant relații cu clienții

Căutăm un coleg/ă pentru postul de Reprezentant Relații cu Clienții!

Vrei să ni te alături? Trimite-ne CV-ul tău dacă:

• Poți gestiona mai multe activități în același timp și ai bune abilități de comunicare
• Îți poți păstra calmul și atitudinea prietenoasă chiar și sub presiune
• Gestionezi cu ușurință situațiile stresante
• Comunici competent în limba engleză (suntem o companie internațională și ți se va cere să comunici zilnic în limba engleză)

Responsabilități:

Păstrarea clienților noștri fericiți și bine informați, împreună cu furnizarea de servicii de înaltă calitate, este prioritatea numărul unu la Allpacka.ro!

Căutăm un specialist în relația cu clienții, care să satisfacă prioritățile clientului și  să ofere asistență prietenoasă, într-o manieră personală pentru baza noastră de clienți, astfel:

• Gestionarea cu finețe a solicitărilor complexe ale clienților primite prin telefon, e-mail și online

• Transmiterea exactă a informațiilor de la Client la Furnizor și viceversa

• Transformarea plângerilor negative ale clienților în rezultate pozitive

• Comunicarea de cotații clienților și procesarea comenzilor acestora

• Asigurarea faptului că clienții înțeleg pe deplin avantajele serviciilor noastre

Ce vei primi?

• Mediu de lucru vibrant și pozitiv

• Posibilitatea de a juca un rol-cheie într-o companie cu creștere rapidă

• O echipă în care opinia ta contează

• Bonusuri periodice în funcție de performanțele personale

Trimite-ne CV-ul la adresa de email carmen.patirlageanu@allpacka.ro, cu subiectul  Reprezentant relații cu clienții.

Atenție !!! Momentan site-ul Allpacka.ro nu este funcțional și nu se pot plasa comenzi!

Stimate client,

 

Din păcate, site-ul nostru nu funcționează din cauza unei erori a bazei de date.

Colegii noștri lucrează deja la soluționarea cât mai rapida a acestei situații.
Momentan nu se pot înregistra comenzi.

Îți mulțumim în avans pentru răbdare și înțelegere!

Echipa Allpacka.ro

ZILE NELUCRĂTOARE: VINERI, 06.04.2018 Şi LUNI, 09.04.2018.

Dragă Client,

Îți mulțumim pentru faptul că ne ești alături.

Pe această cale, îți transmitem mai jos programul preluărilor/livrărilor pentru perioada Sărbătorilor Pascale:

ZILE NELUCRĂTOARE: VINERI, 06.04.2018 Şi LUNI, 09.04.2018.

Astfel, coletele preluate Joi – 05.04.2018, vor fi livrate Marţi – 10.04.2018.

În cele 2 zile nelucrătoare nu se efectuează preluări, iar biroul nostru, precum și depozitele partenerilor noștri sunt închise.

Te rugăm să planifici trimiterile conform programului de lucru specificat mai sus.

Pentru informaţii suplimentare, te rugăm să contactezi serviciul Relații cu Clienții

Îți urăm un Paște fericit și liniștit!

Toate cele bune,
Echipa Allpacka.ro

Atenționare întârzieri preluări și livrări din cauza condițiilor meteo

Stimate client,

Vă informăm că, din cauza ninsorilor abundente şi a viscolului, traficul este îngreunat, sunt restricţii de circulaţie pe mai multe drumuri şi se vor produce întârzieri la livrarea coletelor în toate zonele ţării. Două autostrăzi şi aproximativ 60 de drumuri naţionale şi judeţene sunt închise.

Vă rugăm să anunţaţi destinatarii despre această situaţie.

Vă mulţumim pentru buna colaborare şi vă asigurăm că vom depune toate diligenţele pentru minimalizarea întârzierilor.

Cu stimă,
Echipa Allpacka.ro

Atenționare întârzieri preluări și livrări din cauza condițiilor meteo

Stimate client,

Vă informăm că, din cauza ninsorilor abundente şi a viscolului, traficul este îngreunat, sunt restricţii de circulaţie pe mai multe drumuri şi se vor produce întârzieri la livrarea coletelor în toate zonele ţării. Două autostrăzi şi aproximativ 60 de drumuri naţionale şi judeţene sunt închise.

Vă rugăm să anunţaţi destinatarii despre această situaţie.

Vă mulţumim pentru buna colaborare şi vă asigurăm că vom depune toate diligenţele pentru minimalizarea întârzierilor.

Cu stimă,
Echipa Allpacka.ro

Sfaturi utile pentru livrarea cadourilor de Crăciun

Oamenii cheltuiesc o mulțime de bani pentru cadourile de Crăciun, astfel încât ultimul lucru pe care îl dorim înainte de sărbători este ca acestea să nu ajungă la cei dragi.

La Allpacka.ro ne confruntăm zilnic cu probleme legate de livrarea pachetelor. În baza experienței noastre, am reunit câteva sfaturi care te pot ajuta să trimiți darurile liniștit, în timp util.

Nu lăsa totul pe ultimul moment!

De Crăciun, curierii din întreaga lume fac adesea ore suplimentare pentru ca pachetele să ajungă la timp sub brad. Dar, dacă vrei să te asiguri că pachetul tău va ajunge la timp în timpul sezonului Sărbătorilor de iarnă, este mai bine să nu lași expediția pachetului tău pentru ultimul moment.

Ambalarea este cheia!

Te atenționăm să ai întotdeauna în vedere regulile de ambalare, care te vor ajuta să păstrezi în siguranță conținutul pachetelor. Te rugăm să reții că simpla mențiune “fragil” pe cutie nu este suficientă dacă ambalarea este necorespunzătoare. Cutia de ambalare trebuie să nu prezinte defecte, să fie rezistentă și toate spațiile goale din interiorul cutiei să fie umplute, mai ales dacă este vorba despre un conținut fragil.

Pentru mai multe detalii despre ambalare, se poate consulta pagina noastră cu informații utile – secțiunea Recomandări de ambalare:

https://allpacka.ro/informatii-utile/

Verifică cu atenție datele expediției!

Cel mai bine este să verifici datele adresei de destinație de mai multe ori, pentru a te asigura de acuratețea acestora. Merită să petreci puțin timp în plus înainte de a expedia în străinătate, pentru a completa complet și corect adresa și numărul de telefon local al destinatarului. Acest lucru îi va ajuta pe partenerii noștri să realizeze livrarea fără probleme.

Verifică ce poate fi trimis prin serviciile de curierat

“Mâncarea ca la mama acasă” face deseori subiectul conținutului pachetelor trimise rudelor și prietenilor din străinătate. Anumite tipuri de alimente și băuturi sunt adesea supuse altor reguli decât produsele generale. O regulă importantă, de exemplu, este că includerea produselor perisabile nu este permisă, pentru că acestea pot afecta și alte pachete, prin miros, scurgeri etc. În plus, nu este în avantajul nimănui ca produsele să ajungă alterate.

Mai multe informații utile despre produsele care nu sunt acceptate pot fi găsite aici:

https://allpacka.ro/informatii-utile/ce-articole-sunt-interzise/

10 cazuri în care curierii nu pot fi contactați

Comanzi anumite produse online? Bineînțeles, probabil crezi că în secolul XXI produsele comandate îți vor fi livrate acasă. Ei bine, există o șansă ca curierilor din străinătate să nu le facă plăcere să lucreze, așa că fac lucruri uluitoare cu pachetele, pe care nu ar trebui să le facă dacă nu au agreat acest lucru cu tine în prealabil. Imaginile de mai jos, de altfel amuzante, îți vor arăta despre ce este vorba!

 

1.Oh, nu! Livrare imposibilă: La ușă se află un URS

2. Preferata noastră: “Este o petrecere surpriză pentru mama mea. Locuim împreună, așa că vă rog să nu apară indicii pe cutie că sunt consumabile de petrecere.”- Se pare că secretul a fost dezvăluit când această cerere a apărut în secțiunea instrucțiuni de livrare, la printarea etichetei de transport.

3. Nu știm ce e de făcut în acest caz… Urmărim curierul după amprenta pantofului?

4. Oare ce s-a întâmplat aici? Sperăm că nu au fost victime în timpul livrării!

 5. Pachet în boscheți!  (Poate se juca de-a v-ați ascunselea cu alte pachete…)

6. “Pachetul este sub găleată, lângă mașină.”  Nu credem că ascunzătoare este foarte sigură, dar e o idee grozavă, nu?

7. Oare acestea sunt cioburile rămase după o petrecere grecească?

8. Întrebare de baraj: cum au scos pachetul din căsuța poștală?

9. Despre asta ce spui?

10. Privește în sus! Ce vezi?

 

Dorești să trimiți un pachet? De ce să cari pachetul și să stai la coadă ore întregi, dacă poți face acest lucru de acasă? 😉

Pe site-ul nostru poți găsi toate informațiile relevante: www.allpacka.ro

 

Atenţie! Serviciul DPD este parțial funcțional și pot surveni întârzieri.

Dragi clienți,

Serviciile DPD funcționează limitat din cauza unor modificări tehnice.  Partenerii noștri lucrează la această problemă și în scurt timp se va soluționa. Vă rugăm să selectați alți parteneri pentru a nu întâmpina întârzieri la preluarea și livrarea coletelor.

Coletele pot fi preluate doar cu noile AWB-uri, pe care le veți primi prin email în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii.

Vă mulțumim pentru înțelegerea și colaborare!

03/11/2017