Noutati

Atenționare întârzieri preluari și program sărbători

Dragă client,

Îți adresăm mulțumirile noastre pentru faptul că ne ești alături.

Te asigurăm că vom continua eforturile pentru ca serviciile de curierat pe care le oferim să se muleze pe nevoile tale.

În acest sens, dorim să te atenționăm că din cauza numărului mare de solicitări, partenerii noștri nu pot ridica întotdeauna coletele în ziua programată. Pentru a evita întârzieri mai mari, te rugăm să ne contactezi imediat pentru a semnala dacă pachetul tău nu a fost ridicat. 

De asemenea, dorim să te informăm cu privire la zilele în care nu se vor efectua livrări sau ridicări, iar depozitele și birourile vor fi închise. Vei putea să-ți programezi următoarele livrări astfel:

  • Zilele de weekend din luna decembrie, sunt zile nelucrătoare. Coletele preluate în zilele de vineri, vor fi livrate sau vor intra în tranzit în zilele de luni.
  • Luni și marți, 25-26.12.2017 (Crăciunul), vor fi zile libere nebancare.  Coletele preluate vineri, 22.12.2017, vor fi livrate miercuri, 27.12.2017.
  • Luni și marți, 1-2.01.2018 (Anul Nou), vor fi zile libere nebancare.  Coletele preluate vineri, 29.12.2017, vor fi livrate miercuri, 03.12.2017.

Te rugăm să-ți informezi colaboratorii și clienții asupra programului de lucru specificat mai sus.

Pentru timpul de tranzit privind livrările internaționale, te rugăm să contactezi departamentul Customer Service.

Dacă ai nevoie de informații suplimentare, îți stăm cu drag la dispoziție.

Cu stimă,
Echipa Allpacka.ro

Sfaturi utile pentru livrarea cadourilor de Crăciun

Oamenii cheltuiesc o mulțime de bani pentru cadourile de Crăciun, astfel încât ultimul lucru pe care îl dorim înainte de sărbători este ca acestea să nu ajungă la cei dragi.

La Allpacka.ro ne confruntăm zilnic cu probleme legate de livrarea pachetelor. În baza experienței noastre, am reunit câteva sfaturi care te pot ajuta să trimiți darurile liniștit, în timp util.

Nu lăsa totul pe ultimul moment!

De Crăciun, curierii din întreaga lume fac adesea ore suplimentare pentru ca pachetele să ajungă la timp sub brad. Dar, dacă vrei să te asiguri că pachetul tău va ajunge la timp în timpul sezonului Sărbătorilor de iarnă, este mai bine să nu lași expediția pachetului tău pentru ultimul moment.

Ambalarea este cheia!

Te atenționăm să ai întotdeauna în vedere regulile de ambalare, care te vor ajuta să păstrezi în siguranță conținutul pachetelor. Te rugăm să reții că simpla mențiune “fragil” pe cutie nu este suficientă dacă ambalarea este necorespunzătoare. Cutia de ambalare trebuie să nu prezinte defecte, să fie rezistentă și toate spațiile goale din interiorul cutiei să fie umplute, mai ales dacă este vorba despre un conținut fragil.

Pentru mai multe detalii despre ambalare, se poate consulta pagina noastră cu informații utile – secțiunea Recomandări de ambalare:

https://allpacka.ro/informatii-utile/

Verifică cu atenție datele expediției!

Cel mai bine este să verifici datele adresei de destinație de mai multe ori, pentru a te asigura de acuratețea acestora. Merită să petreci puțin timp în plus înainte de a expedia în străinătate, pentru a completa complet și corect adresa și numărul de telefon local al destinatarului. Acest lucru îi va ajuta pe partenerii noștri să realizeze livrarea fără probleme.

Verifică ce poate fi trimis prin serviciile de curierat

“Mâncarea ca la mama acasă” face deseori subiectul conținutului pachetelor trimise rudelor și prietenilor din străinătate. Anumite tipuri de alimente și băuturi sunt adesea supuse altor reguli decât produsele generale. O regulă importantă, de exemplu, este că includerea produselor perisabile nu este permisă, pentru că acestea pot afecta și alte pachete, prin miros, scurgeri etc. În plus, nu este în avantajul nimănui ca produsele să ajungă alterate.

Mai multe informații utile despre produsele care nu sunt acceptate pot fi găsite aici:

https://allpacka.ro/informatii-utile/ce-articole-sunt-interzise/

10 cazuri în care curierii nu pot fi contactați

Comanzi anumite produse online? Bineînțeles, probabil crezi că în secolul XXI produsele comandate îți vor fi livrate acasă. Ei bine, există o șansă ca curierilor din străinătate să nu le facă plăcere să lucreze, așa că fac lucruri uluitoare cu pachetele, pe care nu ar trebui să le facă dacă nu au agreat acest lucru cu tine în prealabil. Imaginile de mai jos, de altfel amuzante, îți vor arăta despre ce este vorba!

 

1.Oh, nu! Livrare imposibilă: La ușă se află un URS

2. Preferata noastră: “Este o petrecere surpriză pentru mama mea. Locuim împreună, așa că vă rog să nu apară indicii pe cutie că sunt consumabile de petrecere.”- Se pare că secretul a fost dezvăluit când această cerere a apărut în secțiunea instrucțiuni de livrare, la printarea etichetei de transport.

3. Nu știm ce e de făcut în acest caz… Urmărim curierul după amprenta pantofului?

4. Oare ce s-a întâmplat aici? Sperăm că nu au fost victime în timpul livrării!

 5. Pachet în boscheți!  (Poate se juca de-a v-ați ascunselea cu alte pachete…)

6. “Pachetul este sub găleată, lângă mașină.”  Nu credem că ascunzătoare este foarte sigură, dar e o idee grozavă, nu?

7. Oare acestea sunt cioburile rămase după o petrecere grecească?

8. Întrebare de baraj: cum au scos pachetul din căsuța poștală?

9. Despre asta ce spui?

10. Privește în sus! Ce vezi?

 

Dorești să trimiți un pachet? De ce să cari pachetul și să stai la coadă ore întregi, dacă poți face acest lucru de acasă? 😉

Pe site-ul nostru poți găsi toate informațiile relevante: www.allpacka.ro

 

Atenţie! Serviciul DPD este parțial funcțional și pot surveni întârzieri.

Dragi clienți,

Serviciile DPD funcționează limitat din cauza unor modificări tehnice.  Partenerii noștri lucrează la această problemă și în scurt timp se va soluționa. Vă rugăm să selectați alți parteneri pentru a nu întâmpina întârzieri la preluarea și livrarea coletelor.

Coletele pot fi preluate doar cu noile AWB-uri, pe care le veți primi prin email în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii.

Vă mulțumim pentru înțelegerea și colaborare!

03/11/2017

Cum să treci ușor peste Black Friday

Black Friday a sosit, iar consumatorii vor cumpăra frenetic online. Numărul crescut de comenzi atrage o presiune foarte mare asupra magazinelor online și companiilor de curierat. Aici, la Allpacka.ro, ne pregătim de mai bine de o lună, pentru a ne asigura că comenzile tale sunt procesate și livrate la timp!

Ne-am gândit ca, cu această ocazie, să-ți împărtășim câteva sfaturi rapide, astfel încât Black Friday să funcționeze fără probleme.

Optimizează-ți procesele

Black Friday este o oportunitate de a-ți revizui procesele interne. Dacă ai o echipă mică, deleagă fiecărui membru un anumit set de sarcini. Cineva se ocupă de cererile primite la telefon și prin e-mail. Un alt membru al echipei se ocupă de documente (avize, facturi, etichete etc.), altcineva de ambalarea bunurilor și produselor. Dacă realizezi totul pe cont propriu, încearcă să îndeplinești sarcinile grupat, pentru a fi mai eficient.

Verifică stocurile

Te-ai asigurat dacă ai suficiente produse în stoc sau dacă ai destul material de ambalare? Nu este nimic mai rău decât să rămâi fără bandă adezivă, materiale de umplere  sau cutii, în mijlocul operațiunii de pregătire a comenzilor. Chiar și un lucru mic, precum terminarea hârtiei sau a tonnerului de imprimantă, ar putea provoca întârzieri masive în expedierea comenzilor.

Acordă-ți suficient timp

Știind că curierul vine să ridice coletele după-amiaza, ești contra-timp pentru a-ți îndeplini sarcinile. Începe ziua cu câteva ore mai devreme și vei avea un start mai bun. Vei fi cu adevărat surprins de cât de multe poți face înainte ca restul lumii să se trezească. Cafeaua este cel mai bun prieten al tău! J

Comunicarea este cheia

Dacă nu poți procesa toate comenzile înainte ca curierul să le colecteze sau, pur și simplu, nu mai ai produse pe stoc, asigură-te că ai anunțat clienții. Vei fi surprins cât de flexibili pot fi clienții, având în minte că primesc produse la reduceri fantastice, dar pentru care sunt pregătiți să aștepte puțin mai mult, atât timp cât sunt informați cu privire la acest lucru. Dacă nu poți finaliza comanda, spune-i clientului tău, telefonic sau prin email, când să aștepte livrarea propriu-zisă. Acest nivel al serviciului te ajută să păstrezi clienții, chiar și după ce se termină sezonul de reduceri.

Nu te stresa

Noiembrie și decembrie sunt cele mai aglomerate momente ale anului, lunile care contribuie cu cele mai mari venituri la afacerea ta, așa că încearcă să te bucuri de ea. Amintește-ți să-ți faci timp pentru familie și prieteni, sărbătorile de iarnă sunt aproape.

 

Mult succes și așteptăm cu nerăbdare să procesăm cererile tale de livrare!

Echipa Allpacka.ro

Cum să reduci abandonul coșului de cumpărături cu 3 sfaturi simple de transport!

cos cumparaturi, cumparaturi online, curier rapid, livrare, plata online

 

Transportul este foarte important pentru prevenirea abandonului coșului de cumpărături. Astăzi, oamenii cumpără online din diverse motive, unul dintre cele mai importante fiind confortul, iar studiile confirmă acest lucru. Pentru a păstra acest sentiment, am dori să îți oferim 3 sfaturi cheie, astfel încât nimeni să nu renunțe chiar înainte de cumpărare, din cauza opțiunilor de livrare.

 

Dacă ar fi să reconstituim plasarea unei comenzi online, din punct de vedere confort, este foarte important modul în care clientul poate plasa un produs în coșul de cumpărături, cât de rapid este traseul și cât de multe click-uri sunt necesare. Evident, cu atât mai greu, cu atât mai rău!

Pe lângă acestea, există încă un aspect important, anume opțiunile de transport. Prin acestea, asigurăm clientul că va obține produsul în bune condiții, acolo unde dorește el, cât mai rapid.

Iată trei sfaturi simple pentru a îmbunătăți acest aspect:

  1. Oferă opțiuni de expediere gratuite

Acest lucru este, în general, realizat de comercianți numai pentru o anumită valoare a coșului virtual, dar merită uneori să faci o campanie și pentru produse cu valoare mai mică. Poate fi foarte frustrant pentru client atunci când cumpără un produs cu preț relativ mic, ca înainte de plată să fie notificat că prețul transportului este un cost în plus față de tariful afișat inițial.

  1. Afișează cât mai multe opțiuni de expediere posibile

Mulți oameni sunt încă novice când vine vorba de cumpărături online, nu au încredere să achite în avans și doresc plata numerar la livrare, prin ramburs, le este teamă că pachetul va fi pierdut etc. Furnizează-le toate opțiunile de transport pe care le ai, printre care se pot număra: mai multe încercări de livrare, livrare la domiciliu sau livrare la un punct de predare colete.

  1. Acordă o livrare VIP

Gândește-te la acei clienți pentru care livrarea poate fi un punct esențial. Dacă sunt produse de mare valoare sau fragile, cert expedierea este extrem de importantă. Se poate apela la instrumente ajutătoare, fie că este vorba de un serviciu SMS sau un serviciu de relații cu clienții, care poate oferi informații instant. Aceste mici detalii fac diferența dintre un serviciu mediu și unul VIP.

 

Urmând aceste simple idei, poți reduce în mod semnificativ numărul de abandonuri datorate transportului, deoarece vei fi competitiv atât în ​​ceea ce privește prețul, cât și oportunitatea.

Dacă nu știi încă în ce companii de curierat poți avea încredere, vizitează pagina de comparare a curierilor – Allpacka.ro

Atenţie! Serviciul DPD este parțial funcțional și pot surveni întârzieri.

Dragi clienți,

Serviciile DPD funcționează limitat din cauza unor modificări tehnice.  Partenerii noștri lucrează la această problemă și în scurt timp se va soluționa. Vă rugăm să selectați alți parteneri pentru a nu întâmpina întârzieri la preluarea și livrarea coletelor.

Coletele pot fi preluate doar cu noile AWB-uri, pe care le veți primi prin email în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii.

Vă mulțumim pentru înțelegerea și colaborare!

03/11/2017

Întreruperi temporare ale funcționării site-ului datorită activității de mentenanță – miercuri dimineață

Dragă client,

Datorită realizării activității de mentenanță de către furnizorul nostru, site-ul nostru va avea o funcționalitate redusă sau va avea întreruperi temporare în data de 10 mai între orele 1:00 și 7:00 dimineața. Vă sugerăm să plasați comanda înainte sau după acest interval.

Vă mulțumim pentru înțelegerea,

Echipa Allpacka.ro

Cum pot fi eficientizate costurile de transport cu Regatul Unit ca urmare a Brexit-ului?

Cum pot fi eficientizate costurile de transport cu Regatul Unit ca urmare a Brexitului?

 

 

În data de 23 iunie 2016, locuitorii Marii Britanii au decis prin vot că Regatul Unit va părăsi Uniunea Europeană (UE). Acest proces a fost demarat ieri, 29 martie 2017, prin semnarea scrisorii oficiale de ieșire din UE de către premierul britanic, scrisoare care a fost deja prezentată la Bruxelles. Se apropie, deci, un moment istoric, al cărui deznodământ ne influențează pe fiecare dintre noi.

 

Încă de la începutul anului trecut specialiștii dezbat pe toate părțile problema. Se încearcă găsirea unei soluții care să mulțumească toate părțile implicate.

 

Ce e de făcut în acest caz? Care ar fi consecințele unei astfel de decizii pentru românii din UK sau pentru cei de acasă? Cum ne vor fi influențate afacerile? Cu cât ne vor crește costurile? Sunt întrebări la care Colin Snead, CEO – ul ALLPACKA.com a încercat să răspundă, evident, din perspectiva industriei de logistică, industrie ce va fi lovită din plin după în urma Brexitului.

 

Vor reapărea taxele vamale, prețurile vor crește

 

Prin votul în favoarea excluderii din UE, procesul de trimitere sau de primire de colete din Marea Britanie se va complica considerabil. Acest fapt se va datora în primul rând procesului de vămuire, care va reapărea în noile condiții. Evident, nu discutăm aici doar despre colete, ci și despre bunurile și mărfurile care ies sau intră zilnic în Marea Britanie.

 

“Să ne imaginăm că cineva va dori să cumpere un produs de pe teritoriul britanic. Orice obiect cu o valoare mai mare de 80 de lei, care ar urma să fie trimisă în România, va fi supus taxelor vamale. Prin urmare, prețul final va crește considerabil.

Mergem mai departe cu exercițiul de imaginație: să presupunem că vom achiziționa un ceas de Amazon sau de pe Ebay, al cărui preț de achiziție este de 500 de lei. Acesta va mai crește pe parcurs, din cauză că va trebui plătit TVA-ul la intrarea în țară (100 de lei), plus taxe vamale între 2 și 5%. În loc de 500 de lei, va trebui să plătești 650 de lei pentru același ceas!”, declară Colin Snead.

 

Aceste calcule se vor face și la nivelul altor industrii. Pentru afacerile care exportă mărfuri și bunuri din Marea Britanie, spre exemplu, va fi destul de dificil să păstreze marja de profit. La rândul lor, business-urile din Regat care importau diverse din țări precum România, vor trebui să achite și ele taxe vamale.

 

Prin urmare, din punct de vedere economic nu ne va fi doar nouă greu, ci și britanicilor. Numai că ei susțin că își permit să suporte aceste inconveniente. Se prefigurează că Brexit-ul va fi extrem de costisitor pentru toată lumea.

 

Soluția ALLPACKA.RO pentru cei care vor să trimită / primească pachete

 

“Pentru că avem mulți clienți care folosesc serviciile noastre de curierat pentru sau din Marea Britanie, am gândit o soluție și mai ieftină pentru ca ei să-și poată desfășura activitatea cel puțin până în momentul în care decizia britanicilor va căpăta caracter oficial.“, spune managerul Allpacka.ro

 

Până în data de 15 aprilie, oricine poate profita de această ofertă, începând de la 84.57 Lei / colet pentru a trimite un pachet în UK, respectiv de la de la 127.43 Lei, pentru un import din Regat. 

 

Brexitul este o problemă reală, cu ale cărei consecințe ne vom confrunta cu toții. Între timp, nu ne rămâne decât să căutăm soluții pentru problemele ori situațiile ce pot apărea.

 

 

Te rugăm să alegi transfer bancar ca opțiune de plată, dacă primești erori la plata prin card!

Dragă client,

Te rugăm să alegi transfer bancar ca opțiune de plată, dacă prin serviciul de procesare plăți cu cardul apar erori. Te rugăm să te asiguri că ai suma de plată pe card și banca emitentă acceptă tranzacții online. Din aceste două motive eșuează cele mai multe plăți: fonduri insuficiente sau card inactiv pentru plăți online.

Multumim pentru intelegere!

Allpacka.ro