Noutati

Informații importante:

Informații importante COVID-19 și program 1 Iunie & Rusalii!

PROGRAM 1 Iunie (Ziua Copilului)

  • zi liberă nelucrătoare 1 iunie – luni (Ziua Copilului)
  • coletele preluate vineri – 29 mai vor fi livrate începând cu ziua de marți – 2 iunie.

PROGRAM 7-8 Iunie (Rusaliile)

  • zi liberă nelucrătoare 8 iunie – luni (A doua zi de Rusalii)
  • coletele preluate vineri – 5 iunie vor fi livrate începând cu ziua de marți – 9 iunie.

INFORMAȚII COVID-19

Dorim să te informăm că prin partenerii noștri (GLS, DPD, UPS, DHL, SameDay, FAN Courier, Urgent Cargus) continuă să funcționeze livrarea neîntreruptă a coletelor în România și în aproape toate celelalate țări.

Conform datelor din fiecare țară, restricțiile pentru anumite zone nu afectează în mod semnificativ transportul de mărfuri și colete. Totuși, din cauza verificărilor și noilor formalități la frontiere, capacității reduse de transport aerian și rutier de pe piață, reglementărilor locale de protecție și măsurilor de carantină, a volumului mare de expediții în această periodă, poate exista un impact asupra timpilor de tranzit. Aceștia pot fi mai mari decât cei afișați inițial. Astfel te rugăm să iei în considerare anumite întârzieri la preluarea și livrarea coletelor. Partenerii noștri iau toate măsurile de precauție pentru a proteja sănătatea angajaților și clienților lor (expeditori, destinatari). De asemenea, livrează pachete cu respectarea maximă a regulilor impuse prin lege.

Având în vedere situația actuală, echipa Allpacka.ro lucrează de acasă, dar operațiunile decurg lin.

Informațiile de mai jos sunt actualizate constant, suntem în contact permanent cu partenerii noștri pentru a afla cele mai noi știri.

 Precizăm că este foarte important să te informezi corect înainte de a trimite colete în toate ţările afectate de COVID. În interiorul anumitor țări, unele livrări nu sunt posibile din cauza restricțiilor impuse de autorităților locale, închiderea magazinelor și activităților economice etc. În cazul livrării coletelor de export, din România către alte țări, este responsabilitatea expeditorului de a NU expedia colete către coduri poștale care sunt sub restricții teritoriale sau care în prezent sunt excluse de la transport. În cazul în care se înregistrează asemenea trimiteri, costurile tur-retur ale coletelor vor fi suportate de expeditor.

 

DPD

DPD – În unele țări / regiuni, preluarea și livrarea de pachete sunt supuse reglementărilor locale în continuă schimbare. În funcție de locație, acesta poate să eșueze sau să apară cu o întârziere semnificativă. În general, sistemele DPD sunt configurate pentru a nu permite emiterea etichetelor de transport în cazul localităților aflate în carantină. În toate cazurile, dacă acest lucru se întâmplă fără voia Allpacka sau DPD, costurile tur-retur ale coletelor vor fi suportate de expeditor.

GLS

GLS- Pandemia de COVID-19 poate determina întârzâieri în livrări în toate ţările afectate, însă se vor depune toate eforturile pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime.

Informaţii actualizate zilnic, cu privire la zonele inchise, asa-numitele zone roșii, pot fi gasite aici:https://gls-group.eu/EU/en/information-about-corona-virus

GLS Franţa lucrează şi livrează cu oarecare întârziere în toate regiunile şi provinciile, cu excepţia codurilor din linkul actualizat cu localităţi şi coduri poștale de mai jos zone blocate

Dacă se iniţiază comenzi de ridicare sau se trimit colete in aceste zone, se vor anula iar coletele se vor returna. Costurile tur-retur ale coletelor vor fi suportate de expeditor.

Începând cu data de 03.04.2020, nu se vor mai transporta sau iniţia comenzi de ridicare pentru colete cu greutate mai mare de 30 Kg , iar coletele care vor depăşi această greutate, vor fi returnate.

UPS

UPS – are program obișnuit și deservește clienții normal de luni până vineri, în mare parte a regiunilor Europene și din afara Europei. Circumstanțele actuale pot cauza totuși întârzieri de tranzit.

Pentru tările europene găsești aici informații actualizate despre restrictiile locale pentru serviciile UPS.

Pentru restricțiile ce vizeaza expedițiile UPS la nivel mondial te rugăm să consulți documentul următor- Actualizare UPS 

Dacă se iniţiază comenzi de ridicare sau se trimit colete în aceste zone sau către destinatari care nu pot recepționa pachete,  coletele se vor returna.  Costurile tur-retur ale coletelor vor fi suportate de expeditor.

DHL

DHL Express va continua să facă ajustările necesare pentru a asigura că rămâne un partener de încredere. Pentru a fi la curent cu operațiunile DHL în țările afectate, vei găsi în link-ul de mai jos cea mai recentă actualizare DHL:

https://www.simplydhl.com/covid-19updates

Dacă se iniţiază comenzi de ridicare sau se trimit colete în aceste zone sau către destinatari care nu pot recepționa pachete,  coletele se vor returna.  Costurile tur-retur ale coletelor vor fi suportate de expeditor.

LIVRĂRI NAȚIONALE

În România se fac livrări în toate zonele, inclusiv în orașele aflate în carantină.  O nouă modalitate de livrare a fost pusă la punct recent de toate companiile de curierat partenere, care permite  livrarea fără contact direct între curieri și destinatari.  Soluția folosește tehnologia mobilă și permite livrarea coletelor către destinatari fără schimb de documente, hârtii sau semnătură fizică de primire.

 

În prezent nu suntem conștienți de alte restricții.

Asteptam comenzile tale și îți stăm la dispoziție pentru alte informații.

Sărbători Pascale Fericite!

Echipa Allpacka.ro

Program livrări în perioada Sărbătorilor de iarnă

Dragă client Allpacka.ro,

În primul rând dorim să îți mulțumim pentru buna colaborare de-a lungul anului 2019!
În al doilea rând dorim să te asigurăm că depunem  constant eforturi pentru ca serviciile de coletărie pe care le integrăm să fie cât mai aproape de nevoile tale.
Tocmai de aceea pentru 2020 ți-am pregătit surprize speciale, prin adăugarea de noi servicii și parteneri care vor diversifica paleta Allpacka.ro
Totodată, îți transmitem mai jos programul pentru preluări și livrări în perioada Sărbătorilor de iarnă:

ZILE LIBERE – URGENT CARGUS, TCE, DPD, UPS, DHL, Gebruder Weiss

– 24  DECEMBRIE 2019: program de lucru scurt (până la ora 14:00)

– 25-26  DECEMBRIE 2019: liber

– 31  DECEMBRIE 2019: program de lucru scurt (până la ora 14:00)

– 01-02 IANUARIE 2020: liber

-Coletele preluate în data de 24 decembrie 2019 (marți) se vor livra începând cu 27 decembrie 2019 (vineri);

– Coletele preluate în data de 27 decembrie 2019 (vineri) se vor livra începând cu 30 decembrie 2019 (luni);

– Coletele preluate în data de 31 decembrie 2019 (marți) se vor livra începând cu 03 ianuarie 2020 (vineri);

 

ZILE LIBERE GLS

– 24-25-26 și 31 DECEMBRIE 2019
– 01-02 IANUARIE 2020

– Coletele preluate în data de 23 decembrie 2019 (luni) se vor livra începând cu 27 decembrie 2019 (vineri);

– Coletele preluate în data de 27 decembrie 2019 (vineri) se vor livra începând cu 30 decembrie 2019 (luni);

– Coletele preluate în data de 30 decembrie 2019 (luni) se vor livra începând cu 03 ianuarie 2020 (vineri);

Te rugăm să îți planifici trimiterile şi să informezi partenerii conform programului de lucru specificat mai sus.
Dacă ai nevoie de informaţii suplimentare, îți stăm cu plăcere la dispoziţie.

Îți urăm Sărbători liniștite și un An Nou plin de succese!

Echipa Allpacka.ro

10% Discount pentru fiecare transport international! *COD cupon RODEC10

Stimate Client,

Stim ca se apropie Craciunul si iti oferim un mic cadou! Iti oferim un discount de 10% pentru fiecare transport international comandat in perioada 02.12.2019 – 08.12.2019. Pentru a obtine discountul tau de 10% foloseste cuponul cadou RODEC10 in timpul plasarii comenzii.

*Acest discount nu se poate cumula cu alte discounturi si este valabil pentru transporturi interantionale in perioada 02.12.2019-08.12.2019

Program livrări decembrie și atenționare de întârziere la preluare

Dragă client,

Te rugăm să ai în vedere orarul de livrare de mai jos, pentru ca pachetul tău să ajungă la destinație până la Crăciun!

Atenție preluări: Partenerii noștri preiau colete între orele 9 – 18. Nu există nicio garanție pentru preluare în ziua selectată. Din cauza volumului foarte mare de preluări/livrări, pot surveni întârzieri de circa 1-2 zile lucrătoare. Te rugăm să  ne atenționezi pentru a programa o nouă solicitare de preluare, dacă pachetul nu este ridicat la timp.

În perioada Sărbătorilor de iarnă, colectările și livrările naționale se efectuează astfel:

DPD / TCE

  • Înregistrare comandă pe 20 decembrie până la ora 13:00
  • Colectare pe 20 decembrie ((în funcție de codul poștal și încărcare)
  • Livrare pe 21 sau 27 decembrie (în funcție de codul poștal și încărcare). In 24 decembrie nu se fac livrări.
  • Coletele preluate în data de 28 decembrie 2018 (vineri) se vor livra în data de 03 ianuarie 2019 (joi), în funcție de codul postal și încărcare. În 31 decembrie nu se lucrează.

GLS

  • Înregistrare comandă pe 20 decembrie până la ora 16:00
  • Colectare pe 21 decembrie
  • Livrare pe 27 decembrie (în funcție de codul postal și încărcare)
  • Coletele preluate în data de 28 decembrie 2018 (vineri) se vor livra în data de 03 ianuarie 2018 (joi).

Pentru livrările internaționale, nu mai putem garanta și asuma livrarea coletelor înainte de Crăciun prin DPD și GLS, pentru comenzile plasate după data de 15 decembrie.

Dacă dorești ca pachetul trimis în/din străinătate să fie livrat până la Crăciun, te rugăm să alegi un serviciu express – 24/48H:

UPS Express Saver

  • Înregistrare comandă pe 19 decembrie până la ora 16:00
  • Colectare pe 20 decembrie
  • Livrare pe 21-24 decembrie, în funcție de codul postal și sărbătorile legale din țara de destinație

Toate comenzile înregistrate după această dată vor fi colectate și livrate după Crăciun.

Pentru informații suplimentare, îți stăm cu plăcere la dispoziţie!

Allpacka.ro îți urează Sărbători Fericite!

Sfaturi utile pentru livrarea cadourilor de Crăciun

Oamenii cheltuiesc o mulțime de bani pentru cadourile de Crăciun, astfel încât ultimul lucru pe care îl dorim înainte de sărbători este ca acestea să nu ajungă la cei dragi.

La Allpacka.ro ne confruntăm zilnic cu probleme legate de livrarea pachetelor. În baza experienței noastre, am reunit câteva sfaturi care te pot ajuta să trimiți darurile liniștit, în timp util.

Nu lăsa totul pe ultimul moment!

De Crăciun, curierii din întreaga lume fac adesea ore suplimentare pentru ca pachetele să ajungă la timp sub brad. Dar, dacă vrei să te asiguri că pachetul tău va ajunge la timp în timpul sezonului Sărbătorilor de iarnă, este mai bine să nu lași expediția pachetului tău pentru ultimul moment.

Ambalarea este cheia!

Te atenționăm să ai întotdeauna în vedere regulile de ambalare, care te vor ajuta să păstrezi în siguranță conținutul pachetelor. Te rugăm să reții că simpla mențiune “fragil” pe cutie nu este suficientă dacă ambalarea este necorespunzătoare. Cutia de ambalare trebuie să nu prezinte defecte, să fie rezistentă și toate spațiile goale din interiorul cutiei să fie umplute, mai ales dacă este vorba despre un conținut fragil.

Pentru mai multe detalii despre ambalare, se poate consulta pagina noastră cu informații utile – secțiunea Recomandări de ambalare:

https://allpacka.ro/informatii-utile/

Verifică cu atenție datele expediției!

Cel mai bine este să verifici datele adresei de destinație de mai multe ori, pentru a te asigura de acuratețea acestora. Merită să petreci puțin timp în plus înainte de a expedia în străinătate, pentru a completa complet și corect adresa și numărul de telefon local al destinatarului. Acest lucru îi va ajuta pe partenerii noștri să realizeze livrarea fără probleme.

Verifică ce poate fi trimis prin serviciile de curierat

“Mâncarea ca la mama acasă” face deseori subiectul conținutului pachetelor trimise rudelor și prietenilor din străinătate. Anumite tipuri de alimente și băuturi sunt adesea supuse altor reguli decât produsele generale. O regulă importantă, de exemplu, este că includerea produselor perisabile nu este permisă, pentru că acestea pot afecta și alte pachete, prin miros, scurgeri etc. În plus, nu este în avantajul nimănui ca produsele să ajungă alterate.

Mai multe informații utile despre produsele care nu sunt acceptate pot fi găsite aici:

https://allpacka.ro/informatii-utile/ce-articole-sunt-interzise/

10 cazuri în care curierii nu pot fi contactați

Comanzi anumite produse online? Bineînțeles, probabil crezi că în secolul XXI produsele comandate îți vor fi livrate acasă. Ei bine, există o șansă ca curierilor din străinătate să nu le facă plăcere să lucreze, așa că fac lucruri uluitoare cu pachetele, pe care nu ar trebui să le facă dacă nu au agreat acest lucru cu tine în prealabil. Imaginile de mai jos, de altfel amuzante, îți vor arăta despre ce este vorba!

 

1.Oh, nu! Livrare imposibilă: La ușă se află un URS

2. Preferata noastră: “Este o petrecere surpriză pentru mama mea. Locuim împreună, așa că vă rog să nu apară indicii pe cutie că sunt consumabile de petrecere.”- Se pare că secretul a fost dezvăluit când această cerere a apărut în secțiunea instrucțiuni de livrare, la printarea etichetei de transport.

3. Nu știm ce e de făcut în acest caz… Urmărim curierul după amprenta pantofului?

4. Oare ce s-a întâmplat aici? Sperăm că nu au fost victime în timpul livrării!

 5. Pachet în boscheți!  (Poate se juca de-a v-ați ascunselea cu alte pachete…)

6. “Pachetul este sub găleată, lângă mașină.”  Nu credem că ascunzătoare este foarte sigură, dar e o idee grozavă, nu?

7. Oare acestea sunt cioburile rămase după o petrecere grecească?

8. Întrebare de baraj: cum au scos pachetul din căsuța poștală?

9. Despre asta ce spui?

10. Privește în sus! Ce vezi?

 

Dorești să trimiți un pachet? De ce să cari pachetul și să stai la coadă ore întregi, dacă poți face acest lucru de acasă? 😉

Pe site-ul nostru poți găsi toate informațiile relevante: www.allpacka.ro

 

Cum să treci ușor peste Black Friday

Black Friday a sosit, iar consumatorii vor cumpăra frenetic online. Numărul crescut de comenzi atrage o presiune foarte mare asupra magazinelor online și companiilor de curierat. Aici, la Allpacka.ro, ne pregătim de mai bine de o lună, pentru a ne asigura că comenzile tale sunt procesate și livrate la timp!

Ne-am gândit ca, cu această ocazie, să-ți împărtășim câteva sfaturi rapide, astfel încât Black Friday să funcționeze fără probleme.

Optimizează-ți procesele

Black Friday este o oportunitate de a-ți revizui procesele interne. Dacă ai o echipă mică, deleagă fiecărui membru un anumit set de sarcini. Cineva se ocupă de cererile primite la telefon și prin e-mail. Un alt membru al echipei se ocupă de documente (avize, facturi, etichete etc.), altcineva de ambalarea bunurilor și produselor. Dacă realizezi totul pe cont propriu, încearcă să îndeplinești sarcinile grupat, pentru a fi mai eficient.

Verifică stocurile

Te-ai asigurat dacă ai suficiente produse în stoc sau dacă ai destul material de ambalare? Nu este nimic mai rău decât să rămâi fără bandă adezivă, materiale de umplere  sau cutii, în mijlocul operațiunii de pregătire a comenzilor. Chiar și un lucru mic, precum terminarea hârtiei sau a tonnerului de imprimantă, ar putea provoca întârzieri masive în expedierea comenzilor.

Acordă-ți suficient timp

Știind că curierul vine să ridice coletele după-amiaza, ești contra-timp pentru a-ți îndeplini sarcinile. Începe ziua cu câteva ore mai devreme și vei avea un start mai bun. Vei fi cu adevărat surprins de cât de multe poți face înainte ca restul lumii să se trezească. Cafeaua este cel mai bun prieten al tău! J

Comunicarea este cheia

Dacă nu poți procesa toate comenzile înainte ca curierul să le colecteze sau, pur și simplu, nu mai ai produse pe stoc, asigură-te că ai anunțat clienții. Vei fi surprins cât de flexibili pot fi clienții, având în minte că primesc produse la reduceri fantastice, dar pentru care sunt pregătiți să aștepte puțin mai mult, atât timp cât sunt informați cu privire la acest lucru. Dacă nu poți finaliza comanda, spune-i clientului tău, telefonic sau prin email, când să aștepte livrarea propriu-zisă. Acest nivel al serviciului te ajută să păstrezi clienții, chiar și după ce se termină sezonul de reduceri.

Nu te stresa

Noiembrie și decembrie sunt cele mai aglomerate momente ale anului, lunile care contribuie cu cele mai mari venituri la afacerea ta, așa că încearcă să te bucuri de ea. Amintește-ți să-ți faci timp pentru familie și prieteni, sărbătorile de iarnă sunt aproape.

 

Mult succes și așteptăm cu nerăbdare să procesăm cererile tale de livrare!

Echipa Allpacka.ro

Cum să reduci abandonul coșului de cumpărături cu 3 sfaturi simple de transport!

cos cumparaturi, cumparaturi online, curier rapid, livrare, plata online

 

Transportul este foarte important pentru prevenirea abandonului coșului de cumpărături. Astăzi, oamenii cumpără online din diverse motive, unul dintre cele mai importante fiind confortul, iar studiile confirmă acest lucru. Pentru a păstra acest sentiment, am dori să îți oferim 3 sfaturi cheie, astfel încât nimeni să nu renunțe chiar înainte de cumpărare, din cauza opțiunilor de livrare.

 

Dacă ar fi să reconstituim plasarea unei comenzi online, din punct de vedere confort, este foarte important modul în care clientul poate plasa un produs în coșul de cumpărături, cât de rapid este traseul și cât de multe click-uri sunt necesare. Evident, cu atât mai greu, cu atât mai rău!

Pe lângă acestea, există încă un aspect important, anume opțiunile de transport. Prin acestea, asigurăm clientul că va obține produsul în bune condiții, acolo unde dorește el, cât mai rapid.

Iată trei sfaturi simple pentru a îmbunătăți acest aspect:

  1. Oferă opțiuni de expediere gratuite

Acest lucru este, în general, realizat de comercianți numai pentru o anumită valoare a coșului virtual, dar merită uneori să faci o campanie și pentru produse cu valoare mai mică. Poate fi foarte frustrant pentru client atunci când cumpără un produs cu preț relativ mic, ca înainte de plată să fie notificat că prețul transportului este un cost în plus față de tariful afișat inițial.

  1. Afișează cât mai multe opțiuni de expediere posibile

Mulți oameni sunt încă novice când vine vorba de cumpărături online, nu au încredere să achite în avans și doresc plata numerar la livrare, prin ramburs, le este teamă că pachetul va fi pierdut etc. Furnizează-le toate opțiunile de transport pe care le ai, printre care se pot număra: mai multe încercări de livrare, livrare la domiciliu sau livrare la un punct de predare colete.

  1. Acordă o livrare VIP

Gândește-te la acei clienți pentru care livrarea poate fi un punct esențial. Dacă sunt produse de mare valoare sau fragile, cert expedierea este extrem de importantă. Se poate apela la instrumente ajutătoare, fie că este vorba de un serviciu SMS sau un serviciu de relații cu clienții, care poate oferi informații instant. Aceste mici detalii fac diferența dintre un serviciu mediu și unul VIP.

 

Urmând aceste simple idei, poți reduce în mod semnificativ numărul de abandonuri datorate transportului, deoarece vei fi competitiv atât în ​​ceea ce privește prețul, cât și oportunitatea.

Dacă nu știi încă în ce companii de curierat poți avea încredere, vizitează pagina de comparare a curierilor – Allpacka.ro

Cum pot fi eficientizate costurile de transport cu Regatul Unit ca urmare a Brexit-ului?

Cum pot fi eficientizate costurile de transport cu Regatul Unit ca urmare a Brexitului?

 

 

În data de 23 iunie 2016, locuitorii Marii Britanii au decis prin vot că Regatul Unit va părăsi Uniunea Europeană (UE). Acest proces a fost demarat ieri, 29 martie 2017, prin semnarea scrisorii oficiale de ieșire din UE de către premierul britanic, scrisoare care a fost deja prezentată la Bruxelles. Se apropie, deci, un moment istoric, al cărui deznodământ ne influențează pe fiecare dintre noi.

 

Încă de la începutul anului trecut specialiștii dezbat pe toate părțile problema. Se încearcă găsirea unei soluții care să mulțumească toate părțile implicate.

 

Ce e de făcut în acest caz? Care ar fi consecințele unei astfel de decizii pentru românii din UK sau pentru cei de acasă? Cum ne vor fi influențate afacerile? Cu cât ne vor crește costurile? Sunt întrebări la care Colin Snead, CEO – ul ALLPACKA.com a încercat să răspundă, evident, din perspectiva industriei de logistică, industrie ce va fi lovită din plin după în urma Brexitului.

 

Vor reapărea taxele vamale, prețurile vor crește

 

Prin votul în favoarea excluderii din UE, procesul de trimitere sau de primire de colete din Marea Britanie se va complica considerabil. Acest fapt se va datora în primul rând procesului de vămuire, care va reapărea în noile condiții. Evident, nu discutăm aici doar despre colete, ci și despre bunurile și mărfurile care ies sau intră zilnic în Marea Britanie.

 

“Să ne imaginăm că cineva va dori să cumpere un produs de pe teritoriul britanic. Orice obiect cu o valoare mai mare de 80 de lei, care ar urma să fie trimisă în România, va fi supus taxelor vamale. Prin urmare, prețul final va crește considerabil.

Mergem mai departe cu exercițiul de imaginație: să presupunem că vom achiziționa un ceas de Amazon sau de pe Ebay, al cărui preț de achiziție este de 500 de lei. Acesta va mai crește pe parcurs, din cauză că va trebui plătit TVA-ul la intrarea în țară (100 de lei), plus taxe vamale între 2 și 5%. În loc de 500 de lei, va trebui să plătești 650 de lei pentru același ceas!”, declară Colin Snead.

 

Aceste calcule se vor face și la nivelul altor industrii. Pentru afacerile care exportă mărfuri și bunuri din Marea Britanie, spre exemplu, va fi destul de dificil să păstreze marja de profit. La rândul lor, business-urile din Regat care importau diverse din țări precum România, vor trebui să achite și ele taxe vamale.

 

Prin urmare, din punct de vedere economic nu ne va fi doar nouă greu, ci și britanicilor. Numai că ei susțin că își permit să suporte aceste inconveniente. Se prefigurează că Brexit-ul va fi extrem de costisitor pentru toată lumea.

 

Soluția ALLPACKA.RO pentru cei care vor să trimită / primească pachete

 

“Pentru că avem mulți clienți care folosesc serviciile noastre de curierat pentru sau din Marea Britanie, am gândit o soluție și mai ieftină pentru ca ei să-și poată desfășura activitatea cel puțin până în momentul în care decizia britanicilor va căpăta caracter oficial.“, spune managerul Allpacka.ro

 

Până în data de 15 aprilie, oricine poate profita de această ofertă, începând de la 84.57 Lei / colet pentru a trimite un pachet în UK, respectiv de la de la 127.43 Lei, pentru un import din Regat. 

 

Brexitul este o problemă reală, cu ale cărei consecințe ne vom confrunta cu toții. Între timp, nu ne rămâne decât să căutăm soluții pentru problemele ori situațiile ce pot apărea.

 

 

Cum să trimiţi în siguranţă prin curier o undiţă?

cum sa trimiti o undita, curier, excursie la pescuit, undita, undita prin curier

Planifici o excursie la pescuit în sudul Franței? Sau pur şi simplu planifici o excurise la pescuit cu prietenii în ţară? Păstrarea undiţei de pescuit în condiții de siguranță este esențială, indiferent dacă transportul este realizat de tine personal sau apelezi la un curier profesionist.

all-ro-blog-fishing

Pentru a menține undiţa de pescuit în condiții de siguranță, va trebui să utilizezi cele mai bune materiale de ambalare. Materialele de care vei avea nevoie sunt : folie cu bule, o cutie nouă de carton, bandă adezivă de ambalare, PVC, hârtie de ambalaj şi foarfecă.

all-ro-blog-fishing1

Selectarea tipului corect de cutie este esențial. Cel mai indicat este utilizarea cutiei originale a undiţei. Dacă nu mai ai această cutie, atunci cel mai indicat ar fi să utilizezi o cutie care are dimensiunile de două ori mai mari decât a tijei undiţei ( atunci când aceasta nu este extinsă ).

Materiale de ambalare opționale

Există anumite tuburi speciale care sunt foarte bune pentru transportul unei undiţe. Este o modalitate mai scumpă, însă, şi foarte eficientă. Aceste tuburi le poţi găsi la majoritatea magazinelor care vând articole de pescuit, cât şi în cadrul magazinelor care vând covoare. Întreabă în orice magazin de profil de aceste tuburi şi cu siguranţă vânzătorul va ştii despre ce este vorba.

all-ro-blog-fishing2

Paşii pe care trebuie să îi urmezi după ce ai materialele de ambalare la îndemână sunt:

Pasul 1: Pentru a menține tija în condiții de siguranță, va trebui mai întâi să o inveleşti în două straturi de folie cu bule și ulterior să o fixezi cu o bandă adezivă. Indiferent dacă tija este una care poate sau nu poate fi extinsă, asigură-te că vârful undiţei și mânerul undiţei sunt protejate cu folie cu bule sau PVC, și fixează-le ulterior cu bandă adezivă. Ulterior înfăşuraţi totul în hârtie de ambalat.

Pasul 2: Pune undiţa în cutie şi protejează în interior cu materialele pe care le ai la dispoziţie, precum folia cu bule, iar spaţiul rămas liber în jur poate fi umplut cu bucăţi de polistiren sau hârtie de ziar.

Sfat: Pentru a trimite mai multe undiţe cel mai indicat este să le înveleşti mai întâi în mod individual și apoi să le fixezi împreună, ca un singur pachet. Acest lucru asigură faptul că cele 2 undite nu se pot ciocni una cu cealaltă în timpul transportului.

Pasul 3: Foloseşte o bandă adezivă lată şi rezistentă pentru sigilarea coletului. Poţi întări suplimentar şi colţurile, pentru a fi sigur că pachetul nu cedează în timpul tranzitului.

Pasul 4: “FRAGIL” este următorul cuvânt pe care trebuie să-l scrii pe pachet cât se poate de vizibil, alături de detaliile destinatarului.

Apoi contactează-ne! Şi de restul ne ocupăm noi pentru o expediere sigură!