Cum depun o reclamație/cerere de despăgubire?

În cazul în care coletul tău a fost deteriorat și vrei să depui o reclamație, este necesar ca la recepție, împreună cu curierul să completezi un proces verbal de constatare, în care să se menționeze succint pagubele observate (ambalaj deteriorat, rupt, umed, produse lipsă, produse sparte etc.)

Apoi, te rugăm să ne trimiți o copie a acestui proces verbal împreună cu  fotografii concludente privind coletul deteriorat și bunurile afectate la adresa contact@allpacka.ro . În corpul emailului descrie în  detaliu ambalajul, conținutul și valoarea coletului deteriorat. Pentru a dovedi valoarea declarată, este necesar să atașezi și un document suport, precum factură fiscală/proformă, aviz de însoțire a mărfii etc.

Fără procesul verbal de constatare, vom depune toate eforturile în vederea recuperării prejudiciului, însă nu putem garanta un răspuns favorabil.

În cerere va fi necesar să menţionezi numărul AWB-ului sau numărul comenzii, pentru demararea imediată a procesului de verificare a reclamației.