Ce ar trebui să fac dacă pachetul meu este deteriorat sau pierdut?

În cazul în care pachetul tău s-a pierdut sau a fost deteriorat în timpul tranzitului, trebuie să trimiți o reclamația scrisă, prin e-mail, în termen de 72 de ore de la data livrării.

Allpacka.ro se află în imposibilitatea de a accepta sau de a înainta reclamațiile pentru livrări mai vechi de 72 de ore.

Email-ul trebuie să includă: numărul comenzii sau al scrisorii de trăsura, data colectării și  livrării, datele de contact ale expeditorul și destinatarului, valoarea declarată a produselor, descrierea  ambalajului și a prejudiciului suferit.

În momentul depunerii cererii, te rugăm să incluzi fotografii realizate înainte și după livrarea coletelor, o factură sau alt document fiscal care atestă valoarea produselor deteriorate, o copie a procesului verbal de constatare emis de către curier în momentul livrării coletului deteriorat. Partenerii noștri vă vor rambursa pagubele, numai în cazul în care solicitantul este în măsură să dovedească valoarea bunurilor cu un document oficial.

Atunci când se recepționează coletele, împreună cu agentul  se examinează pachetul pentru orice semn de deteriorare. În cazul în care pachetul și / sau conținutul pare să fie deteriorat, asigură-te că ai deschis și verificat conținutul în prezența șoferului. În cazul în care conținutul este deteriorat, este important să obții o confirmare scrisă din partea conducătorului auto că mărfurile au fost livrate într-o stare de avarie. Recunoașterea verbală din partea conducătorul auto nu poate fi utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un proces verbal de constatare a pagubelor, din care să păstrezi un exemplar.

Pentru produsele de valoare mare, recomandăm insistent documentarea procedurii de ambalare prin fotografii, astfel încât să poți dovedi ambalarea corectă a mărfurilor.

Cererilor de plată depuse fără fotografii  și / sau care nu au o copie a procesului verbal de constatare completat de curier la livrare și / sau care nu  au atașat un document care atestă valoarea mărfurilor, sunt mai susceptibile de a fi respinse.