Care este procedura de solicitare despăgubiri pentru un colet asigurat?

Cererea de despăgubire trebuie înaintată către firma de curierat în termen de 24 de ore de la recepția coletului. Departamentul de Despăgubiri de la firma de asigurări va contacta destinatarul pentru a programa o inspecție și a verifica marfa, întocmindu-se astfel un raport prejudiciu. Se va verifica dacă ambalarea a fost adecvată conținutului coletului. Este foarte important ca destinatarul să nu arunce materialele de ambalare, înainte de sosirea inspecorului.

Compania de curierat nu este în măsură să dea un interval de timp exact pentru finalizarea procesului de inspecție. Cererile de despăgubire completate corect, însoțite de imagini de bună calitate, sunt, în general, prelucrate mult mai rapid decât cele din care lipsesc informații.

În cazul în care solicitarea este acceptată sau refuzată de către compania de curierat, Allpacka.ro va notifica clientul în scris, prin e-mail. În caz de succes, sumele despăgubite vor fi plătite în termen de 8 zile calendaristice de la notificarea prin e-mail, iar plata se va face prin transfer bancar. Allpacka.ro va solicita detaliile bancare ale clientului prin e-mail, la momentul notificării.