Când va fi ridicat coletul meu?

UPS încearcă să răspundă tuturor cererilor de colectare în aceeași zi, în funcţie de codul poștal și ora la care se plasează comanda de curierat. Serviciul Relații cu Clienţii îți poate furniza informații exacte cu privire la ora de colectare, dacă nu ai primit deja o informare despre aceasta prin e-mail, împreună cu documentele expediției. Colegii noștri pot prelua comenzi și trimite curieri până la ora 14:00. Comenzile înregistrate până la această oră pot fi colectate în aceeași zi (depinde de codul poștal) de către partenerul nostru UPS.

Partenerul nostru GLS va colecta întotdeauna coletul în următoarea zi lucrătoare, după plasarea comenzii, în intervalul 09:00 – 17:00, pentru comenzile plasate până la ora 16:00.

DPD poate asigura colectare în aceeași zi lucrătoare (în funcție de codul poștal), pentru comenzile înregistrare până la ora 12:00. Comenzile plasate după această oră vor fi colectate în următoarea zi lucrătoare.