Dacă intenționezi să trimiți un colet, îți recomandăm să urmărești videoclipul de mai jos.
Întâmpini probleme cu vizionarea videoclipului? Te rugăm să faci click aici pentru a le vizualiza în browser.
• Îți amintim că pachetul tău va fi transportat alături de alte colete și poate fi supus unor lovituri și ciocniri în timpul procesului de livrare.
• Asigură-te că produsele din pachet nu se poate deplasa în interiorul cutiei. Umple toate spațiile goale.
• Nu face economii legat de materialele de ambalare, pentru a asigura siguranța produselor din pachet.
• Nu te grăbi pe parcursul procesului de ambalare.
• Folosește bandă adezivă rezistentă și lată. Utilizează banda pentru a proteja și colțurile cutiei.
• Utilizează o cutie din carton gros, cu o bună rezistență. Nu utiliza cutii uzate sau deteriorate.
• Nu folosi șnur, coardă sau sfoară pentru a lega cutia pe exterior. Aceasta se va sigila doar cu bandă adezivă.
Înregistarea unui cont pe platforma Allpacka.ro se face în mai puțin de 1 minut, dar îți oferă nenumărate avantaje. Ce trebuie să faci?
În acest cont se pot face setări pentru a-ți ușura efortul de plasare comenzi, câștigând timp și având o gestiune a comenzilor tale. Îți recomandăm să salvezi contul bancar pentru încasare ramburs, adresele utilizare frecvent, de ex. adresa de preluare implicită, tipul de colet expediat deseori, preferințe privind serviciile suplimentare. De asemenea, ai access la istoricul comenzilor și statusul livrarii.
Dacă te înregistrezi, procesul de plasare comenzi se va simplifica semnificativ, putând să plasezi o comandă în 30 secunde. Cum?
Printr-o administrare simplă a contului ai posibilitatea: să salvezi contul bancar pentru ramburs, seta preferințele pentru servicii suplimentare, salva adresa de colectare implicite și adrese de livrare frecvente, precum și detaliile coletelor trimise frecvent.
În plus, poți vizualiza istoricul comenzilor și livra din nou o comandă trimisă anterior. De asemenea, poți vizualiza statusul livrarilor pentru coletele predate.
Comenzile pot fi plasate pe site-ul Allpacka.ro la orice oră. Platforma este funcțională non stop.
Programul de lucru al echipei Allpacka.ro este de luni până vineri, în toate zilele lucrătoare, de la 9:00 la 18:00. Pentru comenzile plasate în afara programului, dacă nu s-a emis AWB sau sunt necesare detalii/formalități suplimentare, acestea vor fi operate în următoarea zi lucrătoare.
Folosind calculatorul nostru rapid de preț, pentru a vizualiza instant ofertele de curierat, ai posibilitatea să alegi un curier și un serviciu care se potrivește cel mai bine nevoilor tale punctuale de transport. Compania de curierat pe care o alegi chiar tu în timpul procesului de comandă online, va fi cea care prin agenții săi se va prezenta la ușa ta, pentru a colecta pachetul și a-l expedia destinatarului.
Orele de livrare disponibile sunt 9.00-17.00, în zilele lucrătoare, din partea tuturor partenerilor noștri.
În cazul în care curierul nu găsește pe nimeni la adresa de livrare, se va încerca o nouă livrare. În acest sens, vei fi contactat telefonic sau prin email, pentru a programa o nouă dată de livrare. Dacă livrarea nu se realizează cu succes, coletul va fi returnat expeditorului. În unele cazuri, mai ales pentru expedițiile internaționale returul coletului presupune costuri suplimentare, care sunt în sarcina expeditorului.
La depunerea comenzii se va selecta o zi preferată de expeditor pentru preluarea coletului. Însă, niciunul dintre partenerii Allpacka.ro nu garantează că preluarea va avea loc conform acestei solicitări. În funcție de ora depunerii comenzii, codul poștal de la adresa de colectare, perioada din an sau încărcarea zilnică a curierului, se încearcă să se răspundă tuturor cererilor de colectare în aceeași zi, dar nu se garantează preluarea.
Serviciul Relații cu Clienţii îți poate furniza informații cu privire la ziua programată, numărul de telefon al curierului, în unele cazuri un interval orar de preluare. De asemenea, în cazul unei preluări nerealizate pot depune o noua cerere de ridicare sau urgenta demersurile de solicitare curier.
Prin majoritatea partenerilor noștri, comenzile depuse până la ora 14:00 se pot prelua în aceeași zi, dar nu este garantat. Comezile depuse după această oră, precum și cele neridicate, vor fi programate automat pentru preluare în următoarea zi lucrătoare.
Partenerul nostru GLS, pentru serviciile non-business, va încerca întotdeauna prima colectare în următoarea zi lucrătoare, după plasarea comenzii, în intervalul 09:00 – 17:00, pentru comenzile plasate până la ora 16:00, deoarece curierul trebuie să preia eticheta de transport printată din depozit.
Prin Allpacka.ro se poate livra orice produs care nu este clasificat ca periculos sau interzis și care se încadrează în limitele de greutate și volum ale companiilor de curierat asociate.
Partenerii noștri de curierat colectează doar colete împachetate corect. Dacă pachetele vor fi ambalate în pungi, genţi sportive, saci, trollere, sacoșe etc., acestea pot fi refuzate de a fi colectate de către curieri, deoarece nu sunt împachetate corespunzător.
Expeditorul, atunci când completează și plasează comanda, declară în mod conștient de consecinţele penale, că pachetul său nu conţine produse periculoase sau bunuri ilicite. Astfel, responsabil de conţinutul comenzii este numai și numai expeditorul!
Te rugăm să îți acorzi timp pentru a citi lista de mai jos. Anumite articole sunt interzise prin rețelele de livrare ale partenerilor noștri sau sunt supuse anumitor restricții.
Condiții speciale: Se folosesc numai cutii de carton gros, neutilizate, orice spațiu gol se va umple cu materiale antisoc, de exemplu cu chips-uri de polistiren. Se trimit fotografii la Allpacka.ro, pentru a confirma împreună cu curierul caracterul adecvat al ambalajului. Confirmarea faptului că ambalajul este adecvat nu constituie o acceptare a răspunderii în cazul în care conținutul ambalajului este deteriorat în timpul tranzitului.
Această listă nu este finală și ALLPACKA LOGISTICS SRL își rezervă dreptul de a o schimba în orice moment.
Un produs periculos este orice obiect, material, act sau document care poate pune pune în pericol mediul, viaţa omului, siguranţa statului și siguranţa publică, personalul și transportul partenerului de curierat.
Printre articolele interzise exemplificăm câteva în lista de mai jos, dar pentru mai multe detalii te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi:
Citește cu multă atenţie lista obiectelor interzise, fiindcă obiectele enumerate nu pot fi livrate, sau se livrează de către partenerii noștri, însă doar în anumite condiţii.
Lista aceasta nu este finală și Allpacka.ro își rezervă dreptul de a o schimba.
ATENŢIE! Curierul poate refuza colectarea pachetului și în următoarele cazuri:
Firmele de curierat cu care lucrăm nu pot colecta anumite tipuri de produse. Îți prezentăm mai jos o listă scurtă, iar în secțiunea Termeni & Condiții vei găsi lista detaliată:
ATENŢIE! Curierul poate refuza colectarea pachetului și în următoarele cazuri:
Timpul de tranzit diferă în funcție de serviciul ales și codul poștal de destinție.
Mai jos se găsesc câteva informații estimative, privind timpul de tranzit pentru anumite destinații:
Pentru informații exacte privind timpul de tranzit către o anumită țară, te rugăm să contactezi departamentul Relații cu Clienții.
Te rugăm să vezi aici limitele de greutate și volum pentru fiecare partener în parte.
Din momentul colectării și până în momentul livrării coletului tău, ai posibilitatea să urmărești tot traseul parcurs de acesta, utilizând funcţia de urmărire pusă la dispoziţie de către partenerii noștri. Doar faci click pe linkul corespunzător al companiei de curierat care a colectat pachetul, introduci numărul AWB-ului și vei putea urmări coletul online.
Dacă întâmpini dificultăţi la utilizarea acestei funcţii sau ai alte probleme, ca de exemplu livrarea este întârziată, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi.
Vrei să afli unde este coletul tău? Ai posibilitatea să urmărești coletul online, rapid și ușor, accesând link-ul ADECVAT aici.
Obiectele de artă, tablourile, covoarele, sticlarie, mobilier, etc., ce fac parte din Patrimoniului Cultural Român, necesită documentație specială pentru întocmirea formalităților vamale.
Pentru obiecte creație proprie sau pentru care autorul este în viață, se depune o declarație pe proprie răspundere din partea autorului prin care declară că operele nu fac parte din patrimoniu național.
Pentru obiecte de artă achiziționate din comerț, libere circulației, de serie, se poate atașa bonul sau factura de achiziție pentru a dovedi proveniența.
Pentru mai multe detalii te rugăm să contactezi Serviciul Relații cu Clienții.
Nu. Trabucurile, ţigările sau alte produse din tutun, țigara electronică sunt considerate articole interzise și nu pot fi transportate prin serviciile noastre de curierat.
Atenție: Fiecare pachet este scanat. În cazul în care conținutul coletului este diferit de descrierea comunicată în comandă, pachetul va fi returnat expeditorului și se vor percepe taxe de retur.
Metoda de calcul a „greutăţii facturabile” este de a compara greutatea brută (kg) și greutatea volumetrică, în funcție de dimensiunile introduse. Valoarea cea mai mare dintre acestea va fi folosită pentru facturare, de aceea te rugăm să ai în vedere acest aspect atunci când calculezi taxa de livrare.
Informații despre formula de calcul a greutății volumetrice pentru fiecare partener în parte găsești aici.
*Reţine că vei avea nevoie de imprimantă atunci când trimiți colete cu UPS, DHL, Fan Courier, Urgent Cargus.
Produsele alcoolice preparate în casă, cum ar fi vinul, berea, băuturile spirtoase, nu pot fi transportate prin rețelele de curierat ale partenerilor noștri. Băuturile nealcoolice pot fi expediate numai în ambalajul original. Lichidele în recipiente din sticlă trebuie ambalate separat, cu mare atenție, pentru a se diminua eventualele riscuri de spargere în timpul transportului, în materiale de ambalare specifice acestor produse. Pentru mai multe informații contactați serviciul Relații Clienți.
Atenție: Fiecare pachet este scanat. În cazul în care conținutul coletului este diferit de descrierea comunicată în comandă, pachetul va fi returnat expeditorului și se vor percepe taxe de retur.