Draga noastră viitoare client

Îţi mulţumim pentru încrederea acordată în avans și pentru interesul arătat serviciilor noastre!
De ce să alegi Allpacka.ro pentru expedierea coletelor tale?

  • Pentru că nu economisești doar bani, dar și timp și energie
  • Ai acces la mai multe companii de curierat într-un singur loc
  • Obţii tarife cu până la 50% mai bune decât direct la companiile de curierat partenere
  • De la comanda pentru curier, până la urmărirea coletului on-line, totul se realizează prin intermediul site-ului nostru
  • Tu decizi ce serviciu de curierat folosești, fără obligaţii și costuri suplimentare

Curierat naţional de la ușă la ușă: DPD, TCE (Urgent Cargus), GLS:

  • Livrare în 24-48H pentru livrările naţionale
  • Tarife fixe, fără taxe pentru km suplimentari
  • Livrare de la ușă la ușă
  • Urmărirea online a coletelor
  • Două încercări de livrare gratuite
  • Preluare în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 13.00, in cazul TCE si DPD.
  • Preluare a doua zi pentru comenzile plasate până la ora 16.00, in cazul GLS.
  • Nu este necesară o imprimantă în cazul GLS și TCE. Pentru DPD este necesar să printaţi AWB-ul.

Curierat internaţional de la ușă la ușă

  • Transportăm pachete către/din peste 200 de ţări prin partenerii noștri
  • Preţuri cu până la 50% mai ieftine
  • Livrare de la domiciliu la ușă
  • Mai multe firme de curierat la un loc, mai multe tipuri de servicii disponibile
  • Expediem pachete și în regim expres (24-72H în funcţie de ţara de destinaţie)
  • Oferim livrare de paleţi la nivel national și european
  • În funcţie de curierul ales și codul poștal, este posibilă colectarea în aceeași zi

Pentru a afla tarifele livrărilor internaţionale, te rugăm să consulţi calculatorului nostru de preţuri:

Preţuri-Comenzi

Mai jos vei găsi câteva informaţii despre cum să accesezi serviciile de curierat interne și internaţionale pe platforma Allpacka.ro.

Ce trebuie să fac pentru a putea utiliza serviciile Allpacka.ro?

Înregistrare

Pasul 1.

Aici https://allpacka.ro/inregistrare/ vor trebui completate informaţiile de înregistrare.

Pasul 2.

Te rugăm să accesezi link-ul din emailul de confirmare pentru a activa înregistrarea (Dacă nu găsești emailul de confirmare în Inbox, te rugăm să verifici și folderul Spam / Promo).

Setări cont utilizator

După înregistrarea unui cont de client, te poţi autentifica folosind pictograma “Cont utilizator” în colţul din dreapta sus.

După logare, vei vedea în cont 4 submeniuri:

În meniul - Comenzile mele – sunt următoarele opţiuni: vizualizare comenzi înregistrate, urmărire status livrare, reluarea unei livrări, descărcare facturi în format electronic
În meniul – Adrese salvate – sunt următoarele opţiuni: salvarea adreselor utilizate frecvent, setare adresă de preluare implicită, setare adresă de livrare implicită, modificare sau ștergere adrese salvate
În meniul – Colete salvate – sunt următoarele opţiuni: salvarea tipurilor de colete expediate frecvent, setare detalii colet si valoare implicită
În meniul – Setări profil – sunt următoarele opţiuni: se pot vizualiza și modifica datele contului (email, parolă, adresă facturare etc.), se pot seta opţiunile implicite privind rambursul, inclusiv salvare date cont colector, se pot seta opţiunile de asigurare implicite

Plasare comandă

Pentru a plasa o comanda, te rugăm să folosești calculatorul nostru de preţ: