În cazul în care pachetul tău s-a pierdut sau a fost deteriorat în timpul tranzitului, trebuie să trimiți o reclamația scrisă, prin e-mail, în termen de 72 de ore de la data livrării. Allpacka.ro se află în imposibilitatea de a accepta sau de a înainta reclamațiile pentru livrări mai vechi… Read More
Există mai multe circumstanțe, în afara controlului nostru, care pot cauza întârzieri ale livrărilor, inclusiv condiții meteo, proceduri vamale, completarea incorectă a adresei etc. În cazul în care nu ai primit nicio informare cu privire la astfel de situații deosebite, te rugăm să contactezi departamentul de relații cu clienții pentru… Read More
Cererea de despăgubire trebuie înaintată către firma de curierat în termen de 24 de ore de la recepția coletului. Departamentul de Despăgubiri de la firma de asigurări va contacta destinatarul pentru a programa o inspecție și a verifica marfa, întocmindu-se astfel un raport prejudiciu. Se va verifica dacă ambalarea a fost… Read More
Este esențial să se împacheteze articolele fragile în mod corect, pentru a se evita deteriorarea în timpul procesului de livrare. Pentru transporturile / expedierile care conțin produse de valoare mare, recomandăm insistent să alegi opțiunea de asigurare a fiecărui colet. Te rugăm să reții că dacă produsele vor fi deteriorate, suma despăgubită prin asigurare va… Read More
În cazul în care coletul tău a fost deteriorat și vrei să depui o reclamație, este necesar ca la recepție, împreună cu curierul să completezi un proces verbal de constatare, în care să se menționeze succint pagubele observate (ambalaj deteriorat, rupt, umed, produse lipsă, produse sparte etc.) Apoi, te rugăm să ne… Read More
Acest site folosește cookie.uri pentru a furniza utilizatoriilor o experiență mult mai bună de navigare.OkTerms and Conditions