Archive

Ce ar trebui să fac dacă pachetul meu este deteriorat sau pierdut?

În cazul în care pachetul tău s-a pierdut sau a fost deteriorat în timpul tranzitului, trebuie să trimiți o reclamația scrisă, prin e-mail, în termen de 72 de ore de la data livrării. Allpacka.ro se află în imposibilitatea de a accepta sau de a înainta reclamațiile pentru livrări mai vechi… Read More

Ce se întâmplă dacă pachetul meu nu s-a livrat la timp?

Există mai multe circumstanțe, în afara controlului nostru, care pot cauza întârzieri ale livrărilor, inclusiv condiții meteo,  proceduri vamale,  completarea incorectă a adresei etc. În cazul în care nu ai primit nicio informare cu privire la astfel de situații deosebite, te rugăm să contactezi departamentul de relații cu clienții pentru… Read More

Care este procedura de solicitare despăgubiri pentru un colet asigurat?

Cererea de despăgubire trebuie înaintată către firma de curierat în termen de 24 de ore de la recepția coletului. Departamentul de Despăgubiri de la firma de asigurări va contacta destinatarul pentru a programa o inspecție și a verifica marfa, întocmindu-se astfel un raport prejudiciu. Se va verifica dacă ambalarea a fost… Read More

Cum să ambalez articolele fragile?

Este esențial să se împacheteze articolele fragile în mod corect, pentru a se evita deteriorarea în timpul procesului de livrare. Pentru transporturile / expedierile care conțin produse de valoare mare, recomandăm insistent să alegi opțiunea de asigurare a fiecărui colet. Te rugăm să reții că dacă produsele vor fi deteriorate, suma despăgubită prin asigurare va… Read More

Cum depun o reclamație/cerere de despăgubire?

În cazul în care coletul tău a fost deteriorat și vrei să depui o reclamație, este necesar ca la recepție, împreună cu curierul să completezi un proces verbal de constatare, în care să se menționeze succint pagubele observate (ambalaj deteriorat, rupt, umed, produse lipsă, produse sparte etc.) Apoi, te rugăm să ne… Read More