Archive

Când primesc suma colectată prin ramburs?

Suma colectată va fi transferată doar în cont colector, în contul bancar comunicat la plasarea comenzii, în interval de maxim 14 zile lucrătoare de la livrarea coletului la destinatar. Sumele colectate prin ramburs nu se pot primi în numerar, prin mandat poștal sau direct de la curier.  … Read More

Coletele mele pot fi asigurate?

La fiecare comandă există posibilitatea de a asigura coletele expediate. Pentru transporturile / expedierile care conțin produse de valoare mare, recomandăm insistent să alegi opțiunea de asigurare a fiecărui colet. Te rugăm să reții că dacă produsele vor fi deteriorate, suma despăgubită prin asigurare va fi plătită numai în cazul în care ambalajul a fost… Read More

Cum plătesc?

Pentru a achita serviciile de curierat se poate una dintre metodele de plată disponibile, precum transfer bancar  sau plata online cu card de credit/debit. Dacă preferi metoda de plată prin transfer bancar, dorim să te informăm că preluarea coletului se va realiza doar după primirea confirmării de plată sau când suma de încasat va… Read More

Este disponibil serviciul Ramburs?

Da. Dacă alegi serviciul RAMBURS (Cash on Delivery), destinatarul va trebui să plătească suma solicitată curierului. Allpacka.ro oferă posibilitatea de colectare fie doar a taxei de livrare, fie doar valoarea produselor sau a ambelor, în momentul livrării. Serviciul RAMBURS este valabil doar pentru livrările naționale, conform informațiilor de mai jos. Read More

Pot să plătesc numerar curierului?

Nu, plata se face în momentul plasării comenzii. Ai posibilitatea să alegi opțiunea de plată care te avantajează (de ex. plata online prin card, plata prin transfer bancar) sau, în cazul clienților business, plata se va face la termen, conform facturilor emise de către Allpacka.ro. Costul de transport poate fi recuperat… Read More