Archive

Cum mă pot înregistra?

Înregistarea unui cont pe platforma Allpacka.ro se face în mai puțin de 1 minut, dar îți oferă nenumărate avantaje. Ce trebuie să faci? Click pe Înregistrare, în colţul din dreapta sus, a paginii principale Completează toate informaţiile solicitate. ATENȚIE la adresa de email cu care creezi contul! Aceasta va fi… Read More

De ce să mă înregistrez?

Dacă te înregistrezi, procesul de plasare comenzi se va simplifica semnificativ, putând să plasezi o comandă în 30 secunde. Cum? Printr-o administrare simplă a contului ai posibilitatea să salvezi: adresa de colectare, adresa de livrare și detaliile coletelor trimise frecvent, poți vizualiza istoricul comenzilor și livra din nou o comandă… Read More

Când pot plasa comenzi pe site-ul Allpacka?

Comenzile pot fi plasate pe site-ul Allpacka.ro la orice oră. Platforma este funcțională non stop. Programul de lucru al echipei Allpacka.ro este de luni până vineri, în toate zilele lucrătoare, de la 9:00 la 18:00. Toate comenzile plasate în afara programului, vor fi confirmate în următoarea zi lucrătoare, după verificarea acestora.  … Read More

Cine îmi va ridica pachetul?

Folosind calculatorul nostru rapid de preț, pentru a vizualiza instant ofertele de curierat, ai posibilitatea să alegi un curier și un serviciu care se potrivește cel mai bine nevoilor tale punctuale de transport. Compania de curierat pe care o alegi chiar tu în timpul procesului de comandă online, va fi… Read More

La ce oră va fi livrat coletul meu?

Orele de livrare disponibile sunt 9.00-17.00, în zilele lucrătoare, din partea tuturor partenerilor noștri. În cazul în care curierul nu găsește pe nimeni la adresa de livrare, se va încerca o nouă livrare. În acest sens, vei fi contactat telefonic sau prin email, pentru a programa o nouă dată de… Read More

Când va fi ridicat coletul meu?

UPS încearcă să răspundă tuturor cererilor de colectare în aceeași zi, în funcţie de codul poștal și ora la care se plasează comanda de curierat. Serviciul Relații cu Clienţii îți poate furniza informații exacte cu privire la ora de colectare, dacă nu ai primit deja o informare despre aceasta prin e-mail, împreună… Read More

Ce pot livra prin Allpacka.ro?

Prin Allpacka.ro se poate livra orice produs care nu este clasificat ca periculos sau interzis și care se încadrează în limitele de greutate și volum ale companiilor de curierat asociate. Partenerii noștri de curierat colectează doar colete împachetate corect. Dacă pachetele vor fi ambalate în pungi, genţi sportive, etc.,  acestea… Read More

Ce articole sunt interzise?

Te rugăm să îți acorzi timp pentru a citi lista de mai jos. Anumite articole sunt interzise prin rețelele de livrare ale partenerilor noștri sau sunt supuse anumitor restricții. Allpacka.ro și partenerii săi nu pot livra produsele de mai jos: arme de foc, de înjunghiere, de tăiere; muniţie, explozivi; serviciul… Read More

Care sunt produsele periculoase și articolele interzise?

Un produs periculos este orice obiect, material, act sau document care poate pune pune în pericol mediul, viaţa omului, siguranţa statului și siguranţa publică, personalul și transportul partenerului de curierat. În cazul în care pachetul tău conţine ceva din lista de produse enumerată mai jos, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi:… Read More

Există produse pe care nu am voie să le livrez?

Firmele de curierat cu care lucrăm nu pot colecta anumite tipuri de produse. Îți prezentăm mai jos o listă scurtă, iar în secțiunea Termeni & Condiții vei găsi lista detaliată: electrocasnice mari, care depășesc greutatea de 70 kg/colet piese de mobilier, care depășesc greutatea de 70 kg/colet sau care conțin geamuri din… Read More