De ce este util să mergi la cât mai multe evenimente din industria în care activezi

allpacka, allpacka online, allpacka.ro, companii de livrare, cutii de livrare, cutii din carton, gpec, gpec2016

Nu de mult, anunțam pe blogul nostru impresiile cu care am rămas după ce am fost parteneri la GPeC – cel mai important eveniment pentru comerțul electronic din România. Apoi, pe pagina noastră de Facebook v-am ținut la curent cu ceea ce s-a întâmplat la Courier&Postal Services Forum 2016, un eveniment extrem de important pentru industria de curierat de la noi, la care de asemenea am fost prezenți.

A urmat EcomTeam, organizat impecabil la Brașov, în mijlocul țării, pentru că organizatorii au țintit și un alt public interesat de astfel de evenimente. Și aici s-a discutat despre detalii care pot face diferența într-un business online, despre cum să atragi și să-ți fidelizezi clienții și, în general, despre cum putem cu toții să ne aducem contribuția la un mediu online mult mai performant pentru toate părțile implicate.

Cine participă la evenimentele din ecommerce

Am enumerat până acum trei evenimente la care un start-up ca ALLPACKA.RO a participat cu bucurie și implicare, fie în calitate de partener, fie în cea de simplu participant. Și nu ne vom opri aici, pentru că vrem să aducem valoare în viața de zi cu zi a partenerilor și clienților noștri. Pentru că doar printr-un dialog deschis putem spera la o dezvoltare continuă pentru toți cei implicați în acest complex proces numit business online.

Probabil că ne-am întâlnit la evenimentele despre care am relatat mai sus sau poate că ne vom cunoaște la unele dintre cele viitoare. Important e să participi. Până atunci, vom încerca să-ți explicăm de ce este foarte important pentru afacerea ta să te implici, să fii prezent și să ai un cuvânt de spus în industria în care activezi.

Cum spuneam, la EcomTeam am participat la începutul lunii aprilie pentru că acolo, la Brașov, s-au adunat pentru două zile specialiști din toate ariile comerțului online românesc. Au fost proprietari de magazine online, furnizori de servicii (cum este și ALLPACKA.RO), specialiști în logistică ori marketing digital.

Ce am reținut de la EcomTeam
Prima zi a fost cea mai intensă pentru noi, pentru că subiectele dezbătute au avut implicații în activitatea noastră de zi cu zi. De altfel, unul dintre speakeri a fost domnul Lucian Aldescu, CEO DPD România, un parteneri de bază pentru noi. Una dintre principalele concluzii a fost aceea că până la sfârșitul anului se preconizează că mai toate companiile de curierat vor accepta plata cu POS-ul, tocmai pentru a veni în întâmpinarea cererii clienților.

În continuare, specialiștii din industria de curierat se află în căutarea celor mai bune soluții pentru a acoperi cererile din ce în ce mai variate ale clienților, cum ar fi:

# livrarea într-un anumit interval orar sau chiar în două ore (la comandă)

# transporturi speciale în condiții de temperatură controlată pentru alimente sau probe de sânge

Cu alte cuvinte, poți afla multe insight-uri utile din industria în care activezi dacă te decizi să participi la evenimente de acest gen.

Gândește-te un pic, fă o breșă în agitația zilnică în care te afli, pentru a ajunge la o astfel de întâlnire. Vei pleca mai optimist și cu multe resurse utile pe care le vei putea aplica cu succes în business-ul tău. De obicei, ziua a doua sau a treia sunt dedicate workshop-urilor și recomandărilor directe, networking-ului. Prin urmare, ai numai de câștigat!

Ne vedem la următorul eveniment important din zona comerțului electronic?