Cum să reduci abandonul coșului de cumpărături cu 3 sfaturi simple de transport!

cos cumparaturi, cumparaturi online, curier rapid, livrare, plata online

 

Transportul este foarte important pentru prevenirea abandonului coșului de cumpărături. Astăzi, oamenii cumpără online din diverse motive, unul dintre cele mai importante fiind confortul, iar studiile confirmă acest lucru. Pentru a păstra acest sentiment, am dori să îți oferim 3 sfaturi cheie, astfel încât nimeni să nu renunțe chiar înainte de cumpărare, din cauza opțiunilor de livrare.

 

Dacă ar fi să reconstituim plasarea unei comenzi online, din punct de vedere confort, este foarte important modul în care clientul poate plasa un produs în coșul de cumpărături, cât de rapid este traseul și cât de multe click-uri sunt necesare. Evident, cu atât mai greu, cu atât mai rău!

Pe lângă acestea, există încă un aspect important, anume opțiunile de transport. Prin acestea, asigurăm clientul că va obține produsul în bune condiții, acolo unde dorește el, cât mai rapid.

Iată trei sfaturi simple pentru a îmbunătăți acest aspect:

  1. Oferă opțiuni de expediere gratuite

Acest lucru este, în general, realizat de comercianți numai pentru o anumită valoare a coșului virtual, dar merită uneori să faci o campanie și pentru produse cu valoare mai mică. Poate fi foarte frustrant pentru client atunci când cumpără un produs cu preț relativ mic, ca înainte de plată să fie notificat că prețul transportului este un cost în plus față de tariful afișat inițial.

  1. Afișează cât mai multe opțiuni de expediere posibile

Mulți oameni sunt încă novice când vine vorba de cumpărături online, nu au încredere să achite în avans și doresc plata numerar la livrare, prin ramburs, le este teamă că pachetul va fi pierdut etc. Furnizează-le toate opțiunile de transport pe care le ai, printre care se pot număra: mai multe încercări de livrare, livrare la domiciliu sau livrare la un punct de predare colete.

  1. Acordă o livrare VIP

Gândește-te la acei clienți pentru care livrarea poate fi un punct esențial. Dacă sunt produse de mare valoare sau fragile, cert expedierea este extrem de importantă. Se poate apela la instrumente ajutătoare, fie că este vorba de un serviciu SMS sau un serviciu de relații cu clienții, care poate oferi informații instant. Aceste mici detalii fac diferența dintre un serviciu mediu și unul VIP.

 

Urmând aceste simple idei, poți reduce în mod semnificativ numărul de abandonuri datorate transportului, deoarece vei fi competitiv atât în ​​ceea ce privește prețul, cât și oportunitatea.

Dacă nu știi încă în ce companii de curierat poți avea încredere, vizitează pagina de comparare a curierilor – Allpacka.ro