Cum am obținut certificarea TRUSTED și de ce ne mândrim cu acest lucru!

allpacka, allpacka online, allpacka.ro, companii de livrare, cutii de livrare, trusted

Te-am anunțat acum ceva timp că ai un motiv în plus să alegi ALLPACKA.RO atunci când vei dori să trimiți un colet în țară sau în străinătate: am obținut insigna TRUSTED!

TRUSTED este garanția calității unei afaceri online, a unui magazin sau a unui comparator de prețuri în materie de curierat, așa cum este www.allpacka.ro 🙂

Ce ar trebui să știi atunci când vezi insigna TRUSTED pe un site?

În primul rând – cel mai important – trebuie să afli că ai ajuns pe un site care a fost verificat de 3 entități distincte și echidistante din piață, cu o vastă experiență în comerțul electronic. Gala Premiilor E-commerce, Legi-internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România!

Prin urmare, respectivul site este unul care prezintă încredere atât pentru mediul de

business, cât și pentru clienții care îi calcă pragul zi de zi.

Pentru a ajunge în situația de a afișa simbolul TRUSTED pe site-ul ALLPACKA.RO, a trebuit să îndeplinim mai multe standarde de funcționalitate. Le vom detalia mai jos, pentru că ne place transparența și pentru că așa se procedează într-o piața ce trebuie să funcționeze după principii sănătoase.

Înainte de a trece la prezentarea pașilor pe care i-am avut de parcurs, trebuie spus că procesul în sine a durat 6 luni. De altfel, conform regulamentului, nicio afacere cu o vechime mai mică de 6 luni nu va putea primi această insignă. Se consideră că această perioadă este una concludentă în ceea ce privește intențiile și modul de lucru al unui business online.

Cele mai importante standarde de obținut simbolul TRUSTED

# 1

Magazinele online sau prestatorii de servicii online vor afișa de o singură pagină toate detaliile despre firma care administrează site-ul (denumire, nr de înregistrare fiscală și financiară, capitalul social, e-mailul, telefonul, sediul etc)

# 2

Respectiva afacere sau magazin online trebuie să aibe o persoană desemnată pentru eventualele dispute cu clienții sau, în caz contrar, să aibă o procedură bine pusă la punct pentru rezolvarea acestor situații mai puțin plăcute.

# 3

Pe site-ul magazinului să existe informații privind dreptul de retragere al consumatorilor – potrivit normelor în vigoare – mai ales OUG 34 / 2014.

# 4

Consumatorul trebuie să fie de acord cu contractul de vânzare-cumpărare. Acest lucru se poate realiza prin obligarea clientului de a bifa acordul cu termenii și condițiile înainte de plasarea fiecărei comenzi.

# 5

Procedura de comandă trebuie să fie validă. Cu alte cuvinte, sunt de evitat erorile tehnice din timpul comenzii, iar clientul trebuie să primească o confirmare pe ecran sau pe e-mail a pașilor făcuți.

# 6

Magazinul online trebuie să afișeze informațiile privind garanția legală de conformitate și, dacă este cazul, garanția comercială a produselor.

Tu ai un magazin sau o afacere online? Ai obținut și tu insigna TRUSTED sau ești pe cale să o obții? Povestește-ne experiența ta în zona de comentarii, suntem foarte curioși să vedem cum au decurs lucrurile în cazul tău!