Cu ce am rămas după ce am fost parteneri GPeC?

Am intrat deja în 2016, dar nu vrem să trecem peste anul ce a trecut fără a trece în revistă lucrurile bune pe care le-am experimentat.

Una dintre cele mai plăcute experiențe la care am luat parte a fost GPeC (Gala Premiilor e-Commerce din România). În primul rând, pentru că am fost parteneri. Apoi, pentru că am avut ocazia să cunoaștem oameni importanți din industria comerțului online din .ro. Nu în ultimul rând, pentru că am avut un feedback pozitiv din partea voastră, a clienților.

GPec 2015 a fost un succes, dar mai ales a fost o provocare pentru noi. Allpacka.ro a fost reprezentată de Carmen Pătîrlăgeanu, Business Development Manager al Allpacka. Ea a fost invitată să țină un speach în cadrul panelului despre logistică și curierat. Colegi de discuție ne-au fost reprezentanții DPD (parteneri strategici ai Allpacka.ro), Fan Courier și FRISBO. În plus, Allpacka a deținut propriul stand în cadrul evenimentului.

Soluții pentru viitorul comerțului online

Subiectele dezbătute în cadrul panelului au avut ca punct central de interes găsirea unor soluții pentru ca utilizatorul final – clientul – să aibă o experiență mai plăcută atunci când apelează la servicii de curierat / comerț online.

Plata cu POS-ul, spre exemplu, a fost una dintre problemele ridicate. Concluzia finală a fost aceea că sistemul de plăți amintit poate fi o soluție foarte bună pentru viitor, dar nu și în prezent – din cauza comisioanelor bancare destul de ridicate.

S-a discutat, de asemenea, despre posibilitatea ca magazinele online să permită clienților care au comandat deschiderea coletelor și probarea produselor. O ideea excelentă, dar care are – încă – limitările ei. Din punctul nostru de vedere, principalul argument contra ar fi pierderea de timp pentru toți factorii implicați. Am venit cu o soluție, în schimb: înființarea de terminale unde clienții să poată returna produsele care nu se potrivesc! Chiar dacă necesită investiții pe termen lung și mediu, aceasta poate fi una dintre cele mai apreciate idei de către clienții magazinelor online.

GPec în cifre pentru Allpacka.ro și planuri pentru 2016

Standul Allpacka.ro a fost bucuros să primească peste 150 de vizitatori, care au lansat cereri de parteneriate naționale ori internaționale. Un eveniment de o asemenea anvergură, cum este GPeC, poate fi ocazia perfectă pentru o companie tânără și ambițioasă ca a noastră să-și arate intențiile și planurile de viitor. Sperăm că v-am făcut curioși cu privire la acestea, de aceea vă invităm să urmăriți interviul, pe care l-am acordat în timpul evenimentului.

Video

Ne bucură faptul că am început să fim remarcați nu doar în piața de curierat, ci și în cea a comerțului online.

Și ne mai bucură ceva: anume că, luând parte la un eveniment precum Gala Premiilor e-Commerce, am înțeles și mai bine cerințele pieței și am decis să acționăm în consecință!

În loc de încheiere, îți mai spunem doar că ne-am propus o creștere de 50% a volumului actual de vânzări. Cum aminteam inițial, la început de an e bine să iei ce e mai bun din anul precedent și să-ți planifici atent creșterea pentru cel care tocmai a început.

Faptul că am fost invitați la GPeC înseamnă mult pentru noi, dar mai ales pentru voi, clienții. Pentru că ce e mai bun abia acum începe 🙂

La mulți ani și să aveți un an profitabil!