Allpacka.ro – o noua imagine, comenzi mai facile si o interactiune mai buna cu vizitatorul

allpacka, de curierat, investiție

La aproape un an de la extinderea în România, platforma online de intermediere de servicii de curierat Allpacka.ro se relansează cu noi servicii și aplicații utile pentru clienți, după o investiție de 70.000 euro.

Portalul Allpacka a fost lansat pentru prima oară în anul 2010 în Ungaria, fiind un agregator de prețuri de la firmele de curierat, prin care magazinele online mici și mijlocii, dar și clienții persoane fizice pot achiziționa servicii de curierat cu discount-uri, după compararea ofertelor mai multor curieri.

Partenerii Allpacka sunt companii de curierat foarte cunoscute precum UPS, DPD, GLS, TCE și Gebrüder Weiss, de ofertele acestora beneficiind cei aproximativ 4.000 de clienți activi ai site-ului.

allpacka_ro_new_site_partners

Este un fel de Booking.com al curieratului, pentru că funcționăm pe același principiu: folosim volumele, pentru a scădea prețurile la serviciile de curierat cu 50-70%. Astfel le oferim clienților cele mai bune prețuri pentru expediția coletelor și acces la firme de curierat pe care altfel nu și le-ar permite.

Noul website aduce pe lângă o nouă imagine, comenzi mai facile și o interacțiune mai bună cu vizitatorul. Astfel, printre schimbări se numără:

  1. Vizitatorul poate obține cotația de preț cu doar 4 click-uri (comparativ cu 7 click-uri pe vechiul site);
  2. Clientul primește cel mai mic preț de la compania de curierat indiferent de combinația de servicii alese;
  3. Comenzile pot fi plasate mult mai rapid;
  4. Remodelarea panourilor de comenzi, astfel încât clienții să își poată accesa și comenzile vechi;
  5. Un site mult mai curat, prin eliminarea informațiilor suplimentare din procesul de expediere si crearea unei pagini cu informații utile (AJUTOR).

Utilizatorii pot atașa mai multe servicii, precum asigurare pentru coletele livrate sau plata ramburs, ceea ce duce la creșterea prețului. Aceste prețuri sunt diferite pentru fiecare curier în parte , iar pe site-ul vechi dacă alegeai curierul cu cel mai mic preț, pe măsură ce adăugai servicii opționale puteai să plătești la final un preț mai mare per total comparativ cu ceea ce ar fi putut să îți ofere ceilalți curieri, însă noua platformă notifică utilizatorul despre alte oferte mai bune.

În acest moment, Allpacka, cu activități în Ungaria, Slovacia, România și Cheia, a ajuns la o cifră de afaceri de 1 milion euro cu doar 20 de angajați,.

Vă invităm să accesați noul nostru web-site la adresa www.allpacka.ro .